Hotel Park Plaza County Hall

Hotel Park Plaza County Hall
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza County Hall voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Park Plaza County Hall in het Nederlands

Mooie vakantie

Henk
13-1-2018

Locatie perfect, netjes. Eten was goed. Wel erg druk. Vriendelijk personeel. Ideale inrichting kamer voor een gezin.

Demi
2-1-2018

Na aanvang konden wij direct onze kamer in, deze was zeer schoon. Wij konden 's ochtends aanschuiven in de ontbijtzaal. Een dag was de ontbijtzaal vol en werd er ruimte gemaakt om te ontbijten in de zaal ernaast, een prima oplossing. De ligging is verder ook heel gunstig. Binnen een paar minuten kun je bij de Londen Eye zijn. Dit is vooral erg handig wanneer je niet lang in de rij wilt staan voor de Londen Eye.

Ik raad dit hotel zeker aan!

Heel mooi modern city-hotel

luna_sol9
26-4-2014

Wij boekten hier een studio en een 2-persoonskamer.

Heel aangenaam verrast, de studio had 2 slaapkamers, verbonden met een gangetje waarin ook de badkamer lag. Badkamer had bed en aparte douche!

Ontbijt was ook zeer uitgebreid. Iemand van ons gezelschap had een gluten allergie, en hiervoor werd iets speciaal gedaan. Was geen enkel probleem om apart brood en beleg te voorzien.

Super gelegen op wandelafstand van Embankment en The London Eye.

Ik zou hier zeker terugkeren!

Van alle gemakken voorzien

JB
1-10-2012

Zeer dicht bij 'The London Eye' en station Waterloo gelegen hotel. Het hotel heeft ruime en nette kamers bestaande uit een apart slaap- en zitgedeelte. Daarbij is er een kleine kitchenette aanwezig, o.a. bestaande uit een nespresso koffieautomaat, waterkoker, voldoende thee/koffie, servies en bestek, (wijn)glazen. Het sanitair is netjes en heeft alle benodigde extra's!

Het personeel is vriendelijk, behulpzaan en correct in de bejegening.

Om Londen te verkennen is dit hotel een aanrader. Binnen 5 minuten lopen is Westminster te bereiken. Maar ook de andere delen van Londen zijn vanuit dit hotel prima te bereiken!

Kortom, een aanrader!

Mooi gelegen

anna de boer
17-4-2012

Mooi hotel goede ligging,neem de metro tot westminster is beter dan die van waterloo.

We hadden een junior suite,mooi ruime en fijne badkamer met bad en douche.

Goede service vriendelijke receptiemedewerkers.

We hadden alleen logie geboekt maar bij aankomst konden we ontbijt bijboeken voor 10 pond pppd dus minder als bij boeking daar was het 14 pond.

We mochten verschillende kamers bekijken en kregen een upgrade zonder verdere kosten.

We komen zeker hier weer terug.

Uitstekende ligging

F. S
24-1-2012

Dit hotel is uitstekend voor een stedentrip. Waterloo is ongeveer 5 minuten lopen en vanuit daar ben je overal zo. Ook de andere kant op richting de Big Ben is zo'n 10 minuten lopen. De kamer was ontzettend netjes en ook de douche was heel schoon. Als ik weer naar Londen ga zal ik dit hotel weer nemen.

Het ontbijt is ook erg lekker, niet heel uitgebreid maar genoeg keuze. Ook is het personeel erg behulpzaam.

De warmte in de kamer dat is waar, eventueel kan je wel de airco (zacht) aanzetten.

Het is gewoon een luxe kamer en een luxe hotel met een goede sfeer. De bedden zijn wel wat aan de harde kant, maar prima te doen. Ook de slaapbank was van goede kwaliteit.

Modern Hotel

Leoni & Leo
12-12-2011

Hotel heeft een ideale ligging! Kamers zijn schoon en netjes, alleen wel heel erg warm (december)!! Slechte ventilatie.Airco werkt niet.

fijn hotel

judith
22-8-2011

wij zijn voor de kerstdagen in dit hotel geweest.

goede ligging alles is goed bereikbaar en het ontbijt was erg lekker.

Lisa & Denny
15-3-2011

Ik ben er juni 2010 geweest en eigenlijk alleen maar overnacht en ontbeten. Maar het was fantastisch!

De kamer was goed verzorgt en schoon. Er werd iedere dag netjes schoongemaakt. En het ontbijt was ook goed. Je kon van alles wat krijgen,dus je hoeft niet persee bacon met ei te eten iedere morgen.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Bedroevend!

Hannie Humme & Lex Goode
18-2-2011

Volgens reisgids aan de Theems, helaas drie blokken verder en nergens rivier te zien.

Appartement geboekt met slaap- en woonruimte. In woonkamer belabberde uitklapbank, bleek slaapplek 15-jarige dochter. Huiskamer piepklein en mudvol. Noodgedwongen drie dagen kamperen op ons bed. Een blik in de kamers aan de andere kant van de gang: zelfde resultaat op. Appartement geboekt 3 volwassenen, alles in 2voud van lakens tot theezakjes. Bellen naar receptie, wordt aangevuld, volgende dag wéér alles in 2voud.

Kleine eetzaal, lang wachten, niet genoeg broodjes, slappe koffie, duur.

Personeel druk bezig met ruzie maken, kauwgum kauwen en roken.

TIP: klaag als je nog op vakantie bent want achteraf klagen heeft geen enkele zin, TO verschuilt zich achter formaliteiten en regel vanuit vakantiebestemming bellen.

Badkamer erg vies.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza County Hall in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza County Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.