8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Hyde Park voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Park Inn Hyde Park in het Nederlands

Een herhaalbezoek na maart

Jeroen
24-1-2011

Heerlijke kamers, fantastiche service, heerlijk ontbijt (aan te rader en bij kamer optioneel om bij te boeken). Vanuit hier kun je meerdere subways nemen en een hoop bezichtigen. Dit hotel is echt een heerlijke plek.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

net hotel

Anneke
2-8-2010

net hotel voor londense begrippen (waar hotels toch snel wat smerig en smoezelig kunnen aandoen), goede locatie. Relatief kleine kamers maar wel alles aanwezig.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor stedentrip

Bert
31-5-2010

Hotel ligt het dichtst bij metrostation Lancaster Gate en dat is ongeveer 7 minuten lopen. Mooie omgeving, je zit dicht bij Kensington Park. Wij hadden een standaardkamer, geen luxe maar voldoende voor overnachting, bed wel kort, kamer klein. Ik weet niet of het hotel de 4 sterren waard was, maar de prijs/kwaliteit verhouding was goed voor deze standaard kamer. Voor ontbijt betaal je 13,50 GBP extra p.p.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed gelegen

Nico
1-1-2010

Het hotel is gelegen nabij het metrostation en bushalte Lancaster Gate. Het is op loopafstand van Marble Arch en Oxfordstreet. Ook kleine winkel en pub in de buurt. Vriendelijk personeel. Gevarieerd ontbijt, van Engels tot continentaal. Ruime kamer met prima bad/douche en toilet. Zeer netjes. Een aanrader voor eenieder de een stedentrip naar Londen onderneemt.

Gereisd Met partner in Mon Dec 21 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima!

Inge
27-7-2009

Een goed hotel! mooie fatsoenlijke kamers, fatsoenlijke douche en alles gewoon netjes en zuiver. Het ontbijt hebben we niet erbij geboekt, dus geen idee hoe dit smaakte. Personeel was erg vriendelijk en een mooi ligging in een leuke rustige wijk, tegenover hyde park in de buurt van 3 metrostations en eventueel op loopafstand van Oxfordstreet de winkelstraat van Londen! Zeker een aanrader als je naar Londen gaat, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. Vaak betaal je veel meer voor een hotel wat minder goed is.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Mooi hotel gelegen bij Hyde Park

Annemieke
19-1-2008

Mooi hotel gelegen bij Hyde Park. Metro Lancaster Gate en Queensway op afstand. Prijs excl. ontbijt 79,- pond. Daarvoor krijg je een nette standaard kamer. Personeel is zeer vriendelijk en bereid je te helpen.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Hyde Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Hyde Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.