Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Palmers Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Palmers Lodge in het Nederlands

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Rosanne
12-9-2015

Voor een hostel is dit een goede keuze. Er zijn veel faciliteiten: handdoeken te huur (tegen betaling), gratis wifi en gratis gebruik van computers, erg goed ontbijt voor maar 4,5 pond, 5 minuutjes lopen van dichtbijzijnste underground (kies Swiss Cottage of Finchley Road, beide Jubilee line). Wij sliepen met erg veel andere mensen op een kamer (denk wel stuk of 15). Toch geen last van het geluid gehad. Je slaapt in stapelbedden en elk stapelbed heeft een gordijntje dat je dicht kan doen voor wat meer privacy. Douche en wc's wel erg klein en niet erg praktisch. In de kamer zelf miste ik toch wel wat ruimte om je spullen op te bergen. Er was wel een gratis luggage storage aanwezig (bagageruimte).

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Relaxed hostel in Londen

Kitty
4-6-2013

Hillspring is een keurig/modern hostel in een rustige buurt nog net binnen zone 2. Je loopt in 5 minuten naar het dichtsbijzijnde underground station, er stopt een bus voor het hostel, je kunt je auto op eigen afgesloten terrein parkeren. De kamers en badkamers zijn redelijk ruim & schoon. Je kunt zien dat er de laatste tijd veel geld en moeite is gestopt in het hostel, bedden zijn goed, inrichting modern. Het ontbijt is continentaal (toast, croissant met jam), avondeten was erg goed. Service absoluut vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Palmers Lodge in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Palmers Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.