Hotel Oxford

5Matig

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Oxford?

5Matig

24 reviews over Hotel Oxford

• 2019
    7Monique03-08-2019

London is een geweldige stad!

Het hotel was erg goedkoop. Oud maar redelijk netjes voldoende om alleen te slapen. Ontbijt was minimaal en de ontbijt zaal te klein. Wij hebben de rest vd week zelf ontbijt gekocht bij de M&S foodmarket daar was alles lekker vers. Aan de hoofdweg zijn allemaal restaurants waar wij bij Zizzu heerlijk Italiaans hebben gegeten. Voor lekkere fish&chips ga je naar Garfunkel in Gloucester 1 station verder. De ligging is heel goed. De ondergrondse is dichtbij en heeft bijvoorbeeld een rechtstreekse verbinding naar Westminter en Tower Hill. Hou je van shoppen dan is naast Oxford street het Westfield shopping centre in Sheperds Bush een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Ellen Van Den Broek22-01-2019

Niet doen!

Zeer slecht Hotel, heeft in jaren geen onderhoud gehad. Douche met schimmel. 2e dag lekkage van de kamer boven ons. Werd niets aan gedaan. Zeer onvriendelijk personeel. En zo goedkoop was het hotel nu ook niet, ruim €800 betaald voor 6 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    5oudman20-04-2018

Ga je voor prijs of kwaliteit?

Goedkoop en dichtbij metro Lokatie goed. Kamer aan voorkant. Geen mooi uitzicht. Vocht in dubbele beglazing. Douchen op tegelvloer waar het water onder sopt. Alles zit los.geen onderhoud. wel iedere dag schone handdoeken en bed opgemaakt Ontbijt karig en zeer eenvoudig. Branddeuren stonden overal open met een deurklem. We sliepen 3 hoog.hadden bij een brand niet kunnen navertellen. Wel goedkoop.wat kun je dan verwachten? Niet mijn keus .

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8Ingrid04-11-2015

goed bevallen

Toen ik de andere ervaringen las, nadat we geboekt hadden kreeg ik het enigszins benauwd. Hotel is echter heel goed meegevallen. We waren met 3 personen en kregen een kleine maar nette kamer. Douche was klein maar schoon ( een klein beetje schimmel zat op het plafond omdat er geen ventilatie was) Ontbijt was goed. Keuze uit bruin en wit brood, broodjes en diverse granen. Melk, jus d'orange koffie en thee. Jam en kaas voldoende en je mocht terug gaan totdat je genoeg had. Er stond een toastapparaat voor geroosterd brood. Aan de balie kon je informatie krijgen mbt uitstapjes in Londen. ( er werd meteen een uitdraai voor me gemaakt met daarop de route/metro) Personeel was erg vriendelijk. Enige nadeel was het uizicht van onze kamer. Het raam keek uit op een gang en er kwam dus geen frisse lucht binnen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

• 3Connie29-03-2015

Echt niet doen

Eerste indruk was goed totdat je je kamer kreeg,een wand naast het bed was helemaal beschimmeld en verf was van de muur aan het bladderen. kamer was heel klein, je kon je koffer niet eens kwijt. De badkamer was zeer klein en ook die was zwart vd schimmel en voegsel zat niet meer tussen de tegels. hing een gammele douchekop aan de muur te bungelen waaronder je dan zou moeten douchen. Hierover geklaagd en toen wel netjes een andere kamer gekregen echter ook deze was niet om over naar huis te schrijven lagen nu in de kelder met een rioollucht maar de bedden waren wel goed. deze badkamer was iets beter echter als je op de wc zat dan had je de douchestang tussen je benen. Veel roest in de badkamer.In het hele hotel was het verschrikkelijk warm alleen op de kamer was het koud, verwarming kon je niet regelen want knop werkte niet.Ontbijt was zeer beperkt je had alleen keus tussen wit bruin brood/broodje met kaas, ei of jam.Op drukke tijden sta je in de rij voor het eten,ontbijtzaal is klein

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 2Hanneke15-04-2013

Nooit meer.

The oxford hotel is niet de moeite waard. Vieze kamers. Beddensprei was te vies om te bekijken. Muren en deuren waren kapot. Het was heel erg warm ( leek wel een sauna ) maar de verwarming was zo geplaatst dat je hem niet kon uitzetten. Was een 2 persoonskamer waar een 3e bed was neergezet. Ontbijt was niet goed, ontbijtzaal veel te klein, keuze zeer beperkt, sneetjes brood en beleg keuze uit ei, kaas of jam. Hebben er ook maar 1 keer gebruik van gemaakt. In de omgeving veel pubs en koffiehuizen waar je wel lekker kan ontbijten.

Gereisd in april 2013

• 1I03-01-2013

Niet doen!

Onze kamers waren heel klein. We sliepen op strechbedden, wat ik normaal niet erg vind aangezien je bijna nooit in je kamer aanwezig bent, maar een zere rug overhouden aan de bedden gaat wel erg ver. Het ontbijt was verschrikkelijk. Je moest in de rij staan en toen ik de jam open wilde maken zat er schimmel op. De melk was warm en de koffie koud. We hebben ergens anders ontbeten. Nooit boeken! Vreselijk. Het enige positieve is dat de metro vlak om de hoek zit.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 7Monique01-10-2012

Eenvoudig verblijf voor leuke prijs

Hotel Oxford geboekt voor een stedentripje Londen. Vlakbij het metrostation Earls Court. Vandaar uit een zeer goede verbinding naar de bezienswaardigheden. De kamers welke wij kregen lagen iets verderop de straat in , in een tweede pand van dit hotel. Een budget hotel, kamers verschillen enorm. Wij hadden een vrij ruime kamer beneden, onder straatniveau. Het water in de douche stroomde de kamer in, een grote kliederboel. Kamer verder simpel en netjes. De tweede kamer was op de tweede verdieping, deze was een stuk kleiner maar de badkamer was luxer met mooie douchecabine. Het ontbijt was in het pand waar de receptie is en we moesten dus eerst naar buiten voor ontbijt. Ontbijtruimte zeer klein, ontbijt sober maar in orde. Voor een stedentripje waarbij het hotel hoofdzakekijk is ter overnachting, is dit hotel aan te bevelen. Wij waren hier als partners met kind van 5 en oma.

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 8A.H. Wevers29-12-2011

Prima uitvals basis voor enkele dagen London

Van buiten een mooi hotel in een mooie wijk. Dichtbij een metrostation waardoor je snel in het centrum van de stad bent. De kamers variëren erg in grootte. Ze zijn erg geluidsarm. Ze hebben alle voorzieningen die we wensten: heet water voor thee en koffie, tv, een goed bed, alle lampen doen het. Ontbijt is heel basaal. Het douchewater is afwisselend heet en koud en onvoorspelbaar: volautomatische wisselbaden. Het personeel is professioneel vriendelijk, maar behulpzaam en zeer adequaat.

Gereisd met partner in december 2011

• 1Cees van Dijk14-10-2011

Wat een Ramp!!!!

Oxford Hotel, klinkt zeer aantrekkelijk, maar helaas, de werkelijkheid is heel anders. Qua ligging ligt het hotel mooi in de buurt van de Underground. Maar dit is het enige positieve wat ik kan noemen. Onze kamer was mijninziens een verbouwde kelderkast; de drie eenpersoons bedden pasten er net in. Qua uitzicht was het helemaal een sof. We keken op een binnenplaatsje van 12m2. Het (veel te kleine raam) openen was geen optie gezien de gehorigheid. Je kon letterlijk verstaan wat de overburen zeiden. Het ontbijt was zo slecht, dat we de laatste morgen in het centrum van London hebben ontbeten. Services wordt er niet gegeven in dit hotel. Op de laatste dag voreg ik of de koffer in het hotel mocht blijven. Dat kon maar dat kostte wel 5 pond.

Advies aan een ieder!! niet boeken!!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Hotel Oxford info