Hotel Osterley Park

Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag10°5°
Hotel Osterley Park
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Osterley Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Osterley Park in het Nederlands

slechte service en erg vies!!!!

m.van Vonno
24-2-2011

Aan de buitenkant ziet t er wel leuk uit!

Het idee van het concept wel erg leuk, echt een motel idee!! Je deur van je kamer is dan ook echt buiten.

Alleen bij de receptie waren ze redelijk vriendelijk!!!Verder absoluut niet klantgericht.We hadden het idee dat ze niks wilden verdienen ofzo!!!!

De kamers heel vies ,maar heb eerlijk gezegd nergens in engeland schoon sanitair gezien!!!

En in de kamer nooit warm water gehad!!! Dat ook een paar keer aangegeven en daar zouden ze wat aan doen door de kachel te gaan resetten,maar heeft nooit gewerkt.

daarna toen we thuis waren ff gegoogled op internet en las dat dat bij anderen ook was gebeurd,dus geen eenmalig iets!!!!!

Jammer dat er erg vaak indiase huwelijks feesten waren!

Ontzettend veel geluidsoverlast!!!!!Verder best okee!!!

Maar je moet er wel ff wennen aan dat t gewoon smeriger is!!!!!

Vieze ouwe troep!

Frank
15-2-2010

Het is ouwe rommel, het ruikt er ontzettend vies, alleen het baliepersoneel was vriendelijk, maar dat was het ook

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osterley Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osterley Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.