Hotel Orlando

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Orlando in het Nederlands

voor de prijs en ligging PRIMA

hugo stulp
6-5-2011

Klein hotelletje (bed & breakfast) in Londen. Geschikt als uitvalbasis voor een paar dagen rondkijken in de hoofdstad van G.B. Het ontbijt is eenvoudig op zijn Engels of Continental. Maar je krijgt, als je wilt, buitengewoon veel. Het zijn kleine kamers, maar groot genoeg om te slapen en wakker te worden. Alles is zeer goed schoon. Er is maar één steile trap. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Overal hangen brandalarmen, etc. Maar ik vond het toch wel eng wat betreft de nooduitgangen die ik niet ben tegengekomen. De brandweer en de politie zitten op 500 meter afstand. Die hoor je vaak. Het hotel zou gehorig zijn. Ik heb er niets van gemerkt. Misschien hebben de andere gasten wel iets van mij gemerkt. Snurken. ( grapje ) Kindvriendelijk is eigenaar vast wel. Het hotel niet echt geschikt voor heel kleine kinderen. Kortom het is een B&B die absoluut aan te raden is.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

• Op het terreinBagageruimte

• Adres83 Shepherds Bush Rd, Hammersmith W6 7LR(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orlando in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orlando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.