Hotel Orchard

17 reviews over Hotel Orchard

• 2018
      1Jaarsveld23-11-2018

Verschrikkelijk!!

Dit hotel is een lachertje, 3 sterren?? Nee 1 ster is het nog niet waard. Wij kregen een double room, terwijl ik een twin room geboekt en gevraagd heb. De kamer is zo extreem klein dat je je kont nog niet kan keren. Het bed is 1.20 breed en 1.80 lang (dit verkopen ze als een 2 persoonsbed dus). De badkamer is zo klein dat als wilt plassen bijna in de douche zit.

Het ontbijt is zo slecht en miniem dat ik ergens anders ga ontbijten. 5 toastjes voor 2 personen met een minibakje jam, er is wat ham, kaas en een ei. Koffie is niet te drinken🤢. Er is ook nog een beetje musli met melk verkrijgbaar en dat is het.

Schoonmaak: Alleen je bed wordt opgemaakt meer niet!

Dit hotel is absoluut geen aanrader en het geld niet waard!!!!!

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

4Ellen31-12-2017

Zelfs voor Londense begrippen: Spartaans!

Zelfs voor Londense begrippen erg spartaans hotel.

Zeer gehorig, wat extra vervelend is vanwege de drukke weg voor het hotel. Tweepersoons bed was een smalle twijfelaar, dus na drie nachten snakten wij naar een beter bed. Ontbijt is inderdaad erg vroeg en heel beperkt. Nul extra voorzieningen, nog geen haakje om je jas op te hangen. Dus leef je voortdurend uit je tas.

Wij hadden, gezien eerdere ervaringen met krappe Londense hotels, al weinig verwachtingen, maar zelfs die kwamen niet uit. Wij hoeven niet meer terug naar dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 5Nick21-10-2015

Niet geweldig

Het Hotel hotel is erg kleinschalig, hele kleine kamer en badkamer, maar wel schoon. Het eten is vreselijk totaal geen sfeer in de "eetruimte" en keus heb je niet je krijgt gewoon wat toast met jam.

De locatie is wel perfect dicht bij hyde park, en metro stations met populaire lijnen als Central line en District line. Londen zelf is natuurlijk ook geweldig

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Colinda09-05-2015

Eenvoudig, maar schoon

Hotel Orchard ligt goed gelegen, vlakbij Paddington station. Het is een eenvoudig hotel. Bedden erg zacht. Ontbijt simpel (geroosterd brood, jam, boter, eitje, koffie/thee/sap, ham en kaas). Voldoende handdoeken en een zeepje. Geen shampoo etc. dus neem zelf mee. Personeel niet erg vriendelijk, maar als je zelf je best doet en beleefd bent, kan er een glimlachje vanaf. Ontbijtzaal is te klein voor het hotel, dus wij moesten wachten tot er een tafel beschikbaar was. Ruimte om je koffers neer te zeggen als je pas eind van de dag weer richting huis gaat.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8Eva21-02-2015

Alles prima behalve ontbijt

De prijs-kwaliteit verhouding verdient zeker een 10 (we hebben wel gebruikgemaakt van een actie online waardoor het goedkoper was). Het hotel is prima. De kamer was ruim en schoon en we hadden gratis wifi (waarschijnlijk van de buren; wifi kon bij de receptie gekocht worden). Ook hadden we een TV met vrij veel zenders. We hebben geen overlast gehad, er was een voorkamer en dus 2 deuren die het eventuele geluid op de gang tegenhielden. De badkamer was prima en schoon. Het bed werd iedere dag opgemaakt en de prullenbak geleegd. Het metrostation Edgware Road was ongeveer 3 minuten lopen, dat was een groot pluspunt voor ons. Het hotel ligt in een rustige buurt. Als je naar de metro loopt bevind je je in een Arabische wijk met vriendelijke mensen. Het enige minpunt was het ontbijt: er was niet genoeg plek voor iedereen dus moest je telkens wachten en er was weinig keuze.

Gereisd met partner in januari 2015

• 4Jolanda31-07-2011

Goede ligging

Het enige pluspunt, dat ik van dit hotel kan noemen is de ligging (dichtbij openbaar vervoer) en de bedden (lagen goed). Wij lagen in een achteraf-kamer, met rampzalige doucheruimte en geen uitzicht (op smerige binnenplaats). Het ontbijt kun je geen ontbijt noemen en erg vroeg. Beter kun je elders ontbijten. Het personeel was ook niet vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 6Olthof29-08-2010

Lekker centraal gelegen

Hotel Orchard is heerlijk centraal gelegen op 5 minuten lopen van Paddington metrostation. De bus naar alle belangrijke delen van Londen vertrekt op slechts 3 minuten lopen, lijn 23. Hotel is echt een budget hotel. Engels ontbijt is lekker, echter niet overdreven uitdagend. Witte bonen in tomatensaus, 3 getoaste snee brood, plakje spek en een gebakken ei. Kuipje jam zit er ook bij.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Gert21-02-2009

prima voor de prijs

praktisch gelegen hotel met sobere voorzieningen. Gezien de prijs heel redelijk. Bedden prima. Mag iets schoner.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8I29-09-2008

Redelijk

wij hadden dit hotel geboekt voor een stedentrip van 3 dgn. Goed te doen, als was dit omdat wij vrijwel altijd op pad waren en het maar voor 3 dgn is. Kamer is klein, badkamer was rampzalig. Wel schoon, maar uit de douchkop kwamen alleen maar druppels, terwijl de kraan op zn hardst aan stond... Ontbijt wel redelijk, bediening niet echt heel vriendelijk, kon geen lachje vanaf. Ligging is wel perfect, dichtbij metro en bushalte voor de deur.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Ruud07-01-2008

Goed maar eenvoudig hotel. Nette en schone kamer, maar erg klein. Onbijt redelijk, alleen wel erg vroeg (7.30-8.45u).

Het is wel een redelijk stuk lopen naar het dichtbijzijnde metrostation (Lancaster Gate - 15 min.) Een prima hotel voor een korte stedentrip!

Gereisd met vrienden in december 2007

Hotel Orchard info