Hotel Novotel London Paddington

Hotel Novotel London Paddington
8,8

2 tips over Hotel Novotel London Paddington

Paul, 8-5-2013

Tip algemeen voor London: koop een Oyster Visitor card. Met ongeveer 20GBP tegoed voor heel weekend is voldoende. Online vantevoren thuis gekocht, was binnen week binnen.

Voor kinderen kan je een Oyster photocard bestellen, duurt wat langer en kan je dan afhalen op geselecteerde metrostations. Kinderen ben je ongeveer 1/4 van de ritprijs kwijt. Lees even goed online.

veld.can, 23-4-2012
Wij kwamen 's avonds laat aan (22:30 uur) Taxi genomen vanuit Liverpoolstreet station. Koste 25 Pond. Als je nl voor de eerste keer gaat is het zoeken vanuit Paddington station. Neem dan NIET de hoofduitgang maar volg de geel/roze lijnen naar de "achteruitgang". Dan is het nog 5 minuten lopen. Er liggen enkele restaurants in de buurt maar zijn er voornamelijk voor het kantoorpersoneel. (hotel ligt in kantooromgeving)