Hotel Novotel London Paddington

Hotel Novotel London Paddington
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel London Paddington voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Novotel London Paddington in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima hotel op prima locatie

Wiersma
6-5-2016

Op een paar minuten lopen van metrostation, op een rustige locatie tussen kantoren op loopafstand van een kleine supermarkt. Handig om wat eten/drinken te halen op weg naar station voor een dagje Londen.

Prima hotel, handige ligging

Paul
8-5-2013

Hotel is zeer netjes en ligt handig op ca 5 min. lopen van Paddington station. Hier heb je oa de Circle & Bakerloo line. Winkelcentrum zit beneden in het zakencentrum, supermarkt en restaurants om de hoek. Starbucks, Italiaan etc. Moderne, nieuw kantoorwijkje.

Zwembad klein, maar lekker voor even een baantje zwemmen. Schoon en netjes.

Sportfacilteit is goed uitgerust, ca 8 apparaten.

Ontbijtbuffet is standaard, wat je mag verwachten. Weinig last van de treinen, zelfs met ramen open geslapen als een roosje.

Zeer verzorgd

sven
5-1-2013

tweede keer in dit hotel - zeer verzorgd

Zeer verrassend in hartje Londen

veld.can
23-4-2012

Als je er geweest bent weet je waarom dit hotel een geheim op deze site is. Waar vind je nog ruime kamers, 4* faciliteiten, en zo’n fatsoenlijk verzorgd ontbijt in “hartje” Londen. Neem Paddington station stap uit en volg de Hammersmith & City en Circle (roze / geel) strepen over de vloer en na 5 minuten lopen ben je er. Mooi verzorgd hotel in een kantoor omgeving. Lichte kleuren in lobby, kranten en gratis pc met internet. Vriendelijke ontvangst, gratis bagage opslag. 11 verdiepingen. Zwembad en Spa. Kamers ruim voor Londense begrippen. Verzorgd, met minibar, tv, airco, bed, bank (3e bed), bureau, koffie/thee, strijkplank, roomservice, xtra kussen, ipod aansluiting, aparte WC, douche en apart bad. Zeepjes, tandenborstel, e.d. Ontbijt erg volledig, lekker en verzorgd. Staff is netjes en verzorgd en spreek zijn talen. Prijs/kwaliteit is meer dan Ok. (zoek goed via verschillende aanbieders, loont de moeite). Dit is het koren ipv de kaf die meestal aangeboden wordt in Londen. Doen!

Echte aanrader!!!!!

Renée
11-1-2012

Wij verbleven er 4 nachten en hebben er heel erg naar onze zin gehad.

Vriendelijk personeel, lekker eten, heel nette kamers. Wij vonden het een ideale ligging om het centrum van Londen te bereiken, op enkele minuten stappen van het metrostation Paddington. Na alle drukte van de London city was het een verademing om 's avonds in dit rustige hotel te verblijven.

Wij gaan er zeker terug.

AANRADER!!!

Inge
15-8-2011

Luxe hotel, vriendelijk personeel. Restaurant van het hotel is zeer aan te raden. Ligging een beetje buiten het centrum maar goed bereikbaar. Het zwembad is klein maar verder prima. Men laat niet meer dan 11 mensen tegelijk in het zwembad en eigenlijk is dat wel prettig. Soms moet je dus wachten totdat er plaats is (receptie belt je dan). Aandachtspunten: - internet alleen tegen betaling (wifi £9 per etmaal, vast £15 per etmaal; neem je een routerje mee dan is vast voordeliger omdat al je devices dan tegelijk online kunnen) - vanaf metro Paddington is het ca 8 minuten lopen als je de weg weet; de eerste keer echter loop je te zoeken en ben je lang onderweg met al je bagage (vraag receptie om de korte route; neem de eerste keer bij aankomst eventueel een taxi) Wj zijn 3 nachten geweest en zouden bij een volgend bezoek dit hotel zeker weer nemen.

Schitterend

Mike
14-9-2010

Schitterend hotel, vrij duur maar als je dan ter plekke bent valt die prijs zeker en vast mee als je ziet wat je er allemaal voor krijgt. Ligt direct aan de metro, je moet maar een 5-tal minuutjes stappen en je zit direct aan de Circle Line richting al de rest. Lekker ontbijt ook.

Super!

Angela
24-1-2010

Heel mooi hotel in een zakendistrict.

Schone kamers met (op de iets duurdere kamer) een Nespresso apparaat en Ipod station. Super badkamertje, heerlijk schoon en apart toilet. Lekker bed en goede service, een echte aanrader.

Ietwat verwijderd van het centrum, maar dat nemen we voor lief. De tube is vlakbij!

Zeer verzorgd en proper

Evi
20-11-2009

Mooi hotel, grote kamers met grote bedden, kraaknette badkamer met bad en douche en apart toilet. Ontbijt is zeer veelzijdig, super vers (vers fruitsap, toost, spek, eieren, joghurt, cornflakes, ...) en vriendelijke bediening. Ondanks de liggen vlakbij een station totaal geen geluidsoverlast (2 ramen met telkens dubbele beglazing). Enige minpuntje: iets verder van het centrum (+- 40 min van hotel tot centrum). Een mooi zwembad, zalige sauna en stoombad maken dit wel goed.

Kwaliteitsvol hotel!

Fam Alenbergh
21-4-2009

Hotel Novotel Paddington is naar Londense normen absoluut een aanrader. Ligt niet echt in het centrum maar wel vlakbij Paddington Tube waar er snelle verbindingen met de city zijn. Hotel ligt in een bussineswijk dus verwacht geen sprankelend uitgangsleven in de directe buurt. Hotel is echter ideaal voor een citytrip Londen. Onze kinderen (12 en 14) verbleven gratis op de kamer van de ouders ! Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en ruime en nette kamers. Kortom een aanrader! Je kan in het hotel trouwens ook tickets voor een aantal bezienswaardigheden kopen. Is een extra service, je betaald niets aan commissie of zo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel London Paddington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel London Paddington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel London Paddington scoort een 8.84 uit 10 op basis van 14 reviews.