Hotel Niki

5Matig

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Niki?

5Matig

29 reviews over Hotel Niki

• 5lianne09-01-2011

goedkoop

het is een goedkoop hotel en dat straald het ook wel uit. Alleen je boekt dit hotel en het is goedkoop dus je weet dat het niet veel soeps is. En tenslotte kom je der alleen maar om te slapen. ( en als je dat niet doet moet je maar meer betalen voor een goed hotel). De meisjes deden erg de best om het zo goed mogelijk te maken voor je. Ontbijt was 2 soorte bolletjes, salami, worst, jam, kaas, marmelade, thee, koffie, melk, cornflakes.

Ligging is zeer gunstig. En onze kamer was 2 bij 3 ( kamer 317) De douche 1 bij 1. Maar wel allemaal schoon. Bed was zeer groot en elke dag schone handdoeken, shampoo enz.

Gereisd met partner in januari 2007

• 2marianne1905-01-2011

Nooit meer

Onvoorstelbaar slecht hotel, bij elke draai in je bed sprong er een andere veer omhoog, ramen waren nauwlijks goed te sluiten en de fish en chips geuren van de onder gelegen tent waren dan ook tot in de kamer te ruiken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2001

• 1Wendy29-05-2009

Nooit meer

Ben hier een tijdje geleden geweest en je kan nog beter in Vila Kakelbond overnachten dan daar!! Bloed aan de lakens, erg vies tapijt, kinderen die op de gangen liepen te rennen 's morgens rond 6 uur, een douche die niet goed werkte en waar niets aan gedaan werd, ontbijt was verschrikkelijk slecht! Nóóít meer!!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 5maureen kraaij-beijer12-06-2008

Wij(mijn zoon 18 jr en ik 39 jr) zijn in april 2007 geweest en de kamer was sober maar niet vies. Ik vond het ontbijt niet te pruimen en ben dus ergens anders gaan ontbijten. Voor een paar dagen Londen is het een uitstekend hotel voor die prijs! Als ik niets beters voor hetzelfde geld kan krijgen ga ik zeker terug!

Gereisd met familie in juni 2008

• 5nadia18-04-2008

Hotel heeft goede ligging. Personeel was wel vriendelijk alleen zag je elke dag nieuwe gezichten. Kamer was niet zo schoon en vloer was niet gelijk. Tevens stond de verwarming de hele dag aan op 40 graden. Werd wel gemaakt door personeel na 3 dagen.Ontbijt was heel eenvoudig.

Gereisd met partner in april 2008

• 6Marijn06-01-2008

Kamer was gewoon erg slecht en oud. De bedlampjes werden met alufolie bij elkaar gehouden. Kamer was wel ruim. Ontbijt was prima.

Locatie was ook goed, want we konden alles lopend doen. En dat maakt toch wel erg veel goed voor die prijs!

Gereisd met partner in januari 2008

• 8Wendy en Douwe05-03-2007

Wij zijn er van 29/12 tm 01/01 (2006/2007) geweest. Je komt alleen in het hotel om te slapen en te ontbijten. Wij hadden een keurige kamer. (kamer 303) met een vrij grote badkamer en genoeg ruimt eom te lopen om je bed. Het ontbijt was simpel maar wel goed verzorgd. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd in maart 2007

• 5linda13-02-2007

Het hotel was wel aan de oude kant, maar wel heel erg schoon. Vanuit de metro hoefde je maar ong 100 m te lopen naar het hotel toe. Toen we binnen in het hotel kwamen zag het er wel netjes uit, maar we moesten onze tassen onder een tafeltje leggen waar de ontbijtzaal was niet echt vertrouwbaar vonden wij. Toen we in onse hotel kamer kwamen was er een lamp kapot en vroegen of we een nieuwe mochten. Hij zei dat hij eraan kwam wanneer wij terug kwamen, maar later bleek dat hij het vergeten was. Na 3x vragen kwam hij uiteindelijk de lamp verwisselen. In onze kamer was het ook heel erg heet dat hebben we later aan de receptie gemeld en moesten we de verwarming met de tang dicht draaien. We hadden wel een mooi uitzicht vanuit onze slaapkamer we keken op een pleintje. Ik vond het wel netjes dat we iedere dag nieuwe shapoo kregen en dat onze bedden netjes werden opgedekt.

Gereisd met familie in februari 2007

• 4linda13-02-2007

Gereisd in februari 2007

• 3lianne18-01-2007

Ligging is zeer gunstig. En onze kamer was 2 bij 3 ( kamer 317) De douche 1 bij 1. Maar wel allemaal schoon. Bed was zeer groot denk 200x190. en elke dag schone handdoeken, shampoo enz.

Gereisd in januari 2007

Hotel Niki info