Hotel Mowbray Court

6 reviews over Hotel Mowbray Court in het Nederlands

S nachts steenkoud!

Oosterbroek,
11-12-2017

Kamers klein, dekbedjes flinterdun veel te koud voor de rest matig tot goed. Service slecht.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemiddeld

Ingrid Bouts
27-3-2017

Schone kamers, fijne locatie met winkels en eetgelegenheden .koffie water en thee gratis. Minder goed: de reactie van de baliemedewerker toen ik zei, dat we voor het achterlaten van onze 2 koffertjes voor een paar uur,10 pond wel wat veel vond. Ze was zeer geïrriteerd en zei dat je overal in Londen op de dag van vertrek hiervoor moest betalen. Ik ga echter vaker naar Londen en heb dit nog nooit meegemaakt. Leuke dagelijkse verdienste voor dit hotel met kleine kamertjes en matig ontbijt.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed voor stedentrip

ron
4-3-2017

Het hotel oogt mooi, kamers zijn aan de kleine kant. Kamers zijn wel erg gehorig. Het ontbijt is "gratis", maar het is dan ook erg op t goedkope af. het is er wel netjes!

Metro station "earl's count" is net de hoek om, en je bent binnen enkele minuten via de metro in het centrum

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Perfect citytrip hotel

Esther
12-2-2017

De receptie/lounge is heel sfeervol, modern ingericht, gratis koffie/thee en water, personeel vriendelijk. De kamer schoon, modern, strak, tv, schone douche (met föhn en shampoo). Ontbijt simpel maar voor ons prima om de dag mee te beginnen. Ligging:Ligt dicht bij de metro (3 minuten lopen). Geen negatief commentaar, perfect hotel voor drie nachten.

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi verzorgd hotel

Kennis
10-1-2017

De kamers zijn modern, netjes maar wel klein. Wij zijn niet veel op de kamer geweest dus was voor ons geen probleem. Ontbijt was goed. Koffie, thee en water heel de dag gratis te verkrijgen in de lobby. Hotel ligt ongeveer 5 min lopen van het metrostation waardoor je erg snel op plaats van bestemming bent. Op de kamer een smartphone aanwezig die je mee kon nemen. Met hierop alle toeristische informatie. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Uitstekend hotel!

Danielle
12-10-2016

Wij hadden een pakket via een reisorganisatie geboekt. Vanaf het vliegveld Heatrow was het makkelijk met de metro naar het hotel (blauwe lijn). Het hotel is helemaal opgeknapt, heel sfeervol en nu 3-sterren (geen 2). De kamers zijn niet groot maar voor ons prima en een lekker bed en gezellig aangekleed. Het ontbijt was goed verzorgd. Wij hebben een leuke trip gehad!

Gereisd met partner in oktober 2016

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mowbray Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mowbray Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.