Hotel Montana Excel

Hotel Montana Excel
6,3

8 reviews over Hotel Montana Excel in het Nederlands

Wij zijn 4 dagen gebleven. Het hotel zelf is gelegen nabij twee grote treinstations; King's Cross Station en St. Pancras en één van de grootste metrostations van Londen. Vanuit dat metrostation is het grootste deel van de stad zonder overstappen (dat extra betalen is) te bereiken. Het hotel zelf is niet bepaald eigentijds. Via een knus gangetje kan je in een opberghokje je spullen kwijt mocht je nog niet in kunnen checken. De mensen van de receptie zijn bereid je te helpen met van alles, super gastvrij. Onze kamer was niet extreem groot en we hadden een douche in de kamer zelf. Dat was het enige wat ons een beetje dwarszat omdat het best onhandig was met afdrogen. De bedden waren goed en 's avonds hadden we geen overlast van buiten, ondanks we de ramen open gezet hadden. Ontbijt een ietwat karig en van het Britse ontbijt moet je maar houden. Voor de rest zou ik dit hotel wel aanbevelen voor een stedentrip, maar niet voor een romantisch weekendje weg.

Goede ligging, verder drama

Met vrienden
17-4-2013

+ Het hotel heeft een prima ligging. Vlakbij metro station, waar je alle kanten op kan. 24 uurs receptie.

- 1 chagrijnige vrouw bij receptie, verder wel vriendelijk mensen.

- Slechte bedden, luidruchtig.

- Gemeenschappelijk toilet voor gehele gang. (is wel apart bij sommige kamers te boeken)

- Douche in de hoek van de kamer gepropt, erg krap.

- Verouderd

goede uitvalbasis om stad te zien

johnwijs
9-3-2011

vlak bij trein en metrostation. kleinschalig, engels ontbijt. kamers zoals in een grote stad, niet te groot en enigszins gehorig

Erg matigjes

rob
27-2-2011

Ligt erg gunstig, maar verder beetje ouwig, versleten en goedkopig. Als slaapruimte voldoet het, maar meer ook niet.

budget

Wilma en Jaap van Nes/Ad en Anneke Verheyen
3-9-2010

Gunstige ligging; vriendelijke receptioniste; zeer verouderde inrichting; schone maar wel kleine kamer met piepkleine douchecabine; goede maar wel smalle bedden; slechts één handdoek op vier dagen; ontbijtruimte veel te klein voor aantal gasten. Kortom: als je niet te kieskeurig bent is dit een betaalbaar adres op een handige lokatie.

Alle waar naar zijn geld

A. de Jong
25-8-2010

Voor relatief weinig geld is dit een goed hotel op 5 minuten lopen van Pancras Station. Wij zijn met de Eurostar naar Londen gegaan, dus dit was een perfecte aansluiting. Via ditzelfde station kun je overal naartoe met de metro. Ontbijt is echt Engels: eieren, bacon, bonen etc., maar ook gewoon toast gelukkig. Nette familiekamer, alleen het toilet was niet door te spoelen.

Redelijke hotel voor een kleine budget

vanessa
22-8-2010

Dicht bij Kings Cross metrolijn en bussen richting centrum.

Leuk parkje voor de deur.

24 uurs bemande receptie.

Kamer zijn klein en bij elkaar geraapte meubels die er in staan.

Ontbijt redelijk maar erg standaard en de personeel die er liep

waren erg luid in de keuken aan het kletsen en lachen en pakte

hun eigen ontbijt van de buffet die er stond voor de gasten.

Zeer dicht bij St. Pancras station

Sohier
7-5-2010

Zeer dicht bij St. Pancras station waar trein vanuit Nederland aankomt.

Ouder pand bestaande uit vroeger drie huizen. Vier verdiepingen. Houten, krakende vloer. Verschillende soorten kamers. Alleen logies met Engels ontbijt (toast, worstjes, bacon, bonen, tomaat, ei en jam). Ontbijtruimte in kelder.

Zeer dichtbij metrostations van diverse lijnen. Paar haltes van centrum. Ondanks feit dat het vlakbij station en metro ligt hotel aan rustig pleintje.

Schone kamers. Wij betaalden 65 pond per nacht per kamer (2 pers) met bad, toilet inclusief ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montana Excel in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montana Excel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.