Hotel Millennium Copthorne Tara

Hotel Millennium Copthorne Tara
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Millennium Copthorne Tara voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Millennium Copthorne Tara in het Nederlands

Niet snel meer

alex, 30-5-2017

De ligging was goed je kon alles binnen loopafstand bereiken

Het ontbijt was mager/slecht en we moesten lang wachten (rij tot aan de buitendeur)tot we aan een tafel konden aanschuiven terwijl er veel tafels vrij waren.

De kamers waren netjes en schoon min puntje de airco werkte niet optimaal.

Prima plek voor bezoek aan Londen.

J.I.J., 30-10-2013

Hotel Millennium CopthorneTara is gelegen in Kensington en van daar uit is Londen goed te bezoeken. De ondergrondse is op korte afstand gelegen en er zijn ook veel busverbindingen op korte afstand. Het hotel ligt in een goede buurt en het uitzicht is minder. Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Onze kamer (252) zag er schoon en verzorgd uit. Je kunt wel zien dat de kamer "gebruikt" is een beetje sleet dus. De kamer wordt elke dag schoongemaakt en de badkamer voorzien van schone handdoeken ook al was dat niet gewenst!! Het hotel heeft een tweetal restaurants waar prima kan worden gegeten. Het ontbijtbuffet ziet er verzorgd uit en is uitgebreid. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Zakenhotel met minimale voorzieningen

Jeroen, 15-2-2010

Ondanks de centrale ligging en redelijk hoge prijzen toch een basis-hotel met matige kamers. Van de 3 bezoeken reeds tweemaal een douche gehad met veel te heet of veel te koud water. Ontbijt wel weer goed, prijzen aan de bar echter extreem te noemen.

Fantastische ligging, echt 3 minuten lopen vanaf Underground station Kensington High. Hotel gevuld met bejaarde busreizigers, A/C werkte niet, water in de douche was koud.

Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is een groot vraagteken. Enige voordeel: via onze touroperator een lage prijs, maar ja: ik kom nooit meer terug.

Sterren worden gegeven voor faciliteiten die hotel biedt. De kamer weinig luxe, basic, bed badkamertje + tv.

Bij aankomst hoorden we dat reservering geannuleerd zou zijn. of we even wilden wachten. Na een half uur toch maar weer gevraagd, we werden toch ingecheckt. Voor het wachten zouden we als we nog even in de lobby gingen zitten champagne aangeboden krijgen van het hotel maar na een kwartier wachten hadden we het helemaal gehad met het Copthorne Tara hotel.

Onze kamer stonk muf en helaas kon er geen raam open. De airco maakt een hoop herrie 's nachts, kan gelukkig uitgeschakeld worden.

Omdat klagen veel tijd kost en we maar een weekendje in Londen waren hebben we dat niet ter plaatse gedaan.

Het continental breakfast was prima voor Londense begrippen: vers fruitsalade, broodjes, beleg (ham, kaas of zoet), zoete broodjes (kaneel, chocolade) en je kunt een appeltje pakken voor onderweg.

Londen is fantastisch en de buurt is heel leuk. Ander hotel volgende keer voor ons!!!

Droevig hotel! Groot bijlmerachtig flatgebouw uit de jaren 60. Kamers zijn gedateerd en kampen met achterstallig onderhoud. De deur en het kozijn van onze badkamer was aangetast door houtrot. De ligging is wel goed: vlakbij metrostation High Street Kensington. Wij waren hier voor een congres. Het was incl. continentaal ontbijt. Op 'het continent' heb ik een zo magere keus nog nooit meegemaakt. Zeker niet bij 4*. Full english breakfast was ook mogelijk tegen een meerprijs van 15,25 pond (2 gebakken eieren, worstje, plakje bacon, champignons en wat bonen); reken dat eens om in onze oude gulden: f53,-! Tijdens het ontbijt begon men de ruimte al om te bouwen voor de lunch: gesleep met tafels, stoelen, warmhoudbakken, lawaai, geren, gegooi met bestek. En dat 3 ochtenden op een rij.

Copthorne Tara: never again!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millennium Copthorne Tara in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millennium Copthorne Tara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Millennium Copthorne Tara scoort een 5.89 uit 10 op basis van 12 reviews.