Hotel Mercure London City Bankside

Hotel Mercure London City Bankside

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure London City Bankside voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Mercure London City Bankside in het Nederlands

Goed businesshotel

Mariskaschuddebeurs2
22-10-2011

Een fijn hotel. Uitermate vriendelijke receptie/personeel. Eten in restaurant van zeer goede kwaliteit. Kamer is net niet meer heel hip maar de inhoud (zeer goed bed, een ruime badkamer met bad, goede tv en bureau, airco en alles ruim opgezet) maken dit een heel fijn hotel.

Gereisd Zakelijk in Mon Oct 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure London City Bankside in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure London City Bankside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.