Hotel MEININGER Hotel London Hyde Park

Engeland, Groot Londen, Londen

2.3Onvoldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor MEININGER Hotel London Hyde Park voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel MEININGER Hotel London Hyde Park

• 7arnold_ilse10-01-2012

Basic kamer

Het Meininger is een hostel waar jong en oud terecht kunnen. Er zijn verschillende soorten kamers van 2 persoons tot groepskamers. De kamer is klein, de badkamer mini (lijkt wel van een stacaravan). De matrassen van de bedden zijn dun, de veren voel je duidelijk. Het ontbijtbuffet was prima; broodjes met kaas, vleeswaren, jam, toast en yoghurt. De ligging is perfect, vlakbij 2 metrostations, waar je vanuit Heathrow zo uit kunt stappen.

• 7alex05-02-2010

niet top

het hostel zag er op zich prima uit. ik was er met school en we hadden een kamer van 14 wat niet ideaal was en ik je zeker afraad. je moet wel je eigen lakens meenemen want die van daar zien er echt heel vies uit. ze zijn er ook best streng, zo mocht er geen drank op de kamers en na 10 uur moest het stil zijn. wat voor ons jammer was maar voor andere juist fijn kan zijn. verder mag je niet met matrassen van de trap glijden want dan krijg je een boete van 100 pond en je mag ook geen vrienden meenemen naar de kamer. het ontbijt was trouwens wel prima. lekkere warme broodjes.

Met vrienden

• 8strobbe georges10-11-2008

Prima kwaliteit/prijs

ruim en luchtig hotel/jeugdhuis (zie foto) goed gelegen bij hydepark en naast belangrijke musea. Verschillende kamerformules; wijzelf hadden een familiekamer 4p welke voldoende ruim was. Grote refter/ontbijtzaal met aanschuifbuffet.

Familie

0 tips over Hotel MEININGER Hotel London Hyde Park

0 vragen over Hotel MEININGER Hotel London Hyde Park

• De staf spreektDuits, Engels
      • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• Sport & SpelTafeltennis