Hotel Marriott Maida Vale

KinderhotelWeer vandaag21°18°
Hotel Marriott Maida Vale
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Maida Vale voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Marriott Maida Vale in het Nederlands

Met jonge kinderen

Engels koud, geen Marriott standaard

Marcello
7-9-2011

Het water in het zwembad was slechts 16 graden, parkeren kost 25 pond/dag, Clublevel (die normaal toegang geeft tot lounche met hapjes en drankjes) wel betaald mar was gesloten wegens gebrek aan gasten

Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat het één van de betaalbare opties in Londen is als je met 2 kinderen (6 en 8) verblijft. Je hoeft niet 2 kamers te boeken, je krijgt gewoon een grote kamer met 2 tweepersoonsbedden. De kamers zijn ruim, uitstekend voorzien van handdoeken, 2 bedden met wat ons betreft niet al te geweldige matrassen, wel weer heerlijke kussens. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, er ligt een Starbucks 50 meter verder op, zo ook een Café Nero, een McDonalds, een Tesco supermarkt en een Marks & Spencers Food.

Het hotel beschikt over een zwembad en fitnessruimte, jammer dat het om 18.00 uur sluit. Het metrostation Kilburn Park (niet te verwarren met metrostation Kilburn dat nog een aardig eindje lopen is) ligt op 5 minuten loopafstand. Buslijn 16 (Victoria) stopt voor de deur. Wij vonden de buurt niet echt geweldig: geen aantrekkelijke restaurants, geen leuke pubs, beetje een volksbuurt van vergane glorie. Voor ons toch maar weer Kensington volgende keer.

Voor wie het allemaal wat duurder of comfortabeler mag, maar ook weer niet té duur, is dit een aanrader. Wie mazzel heeft en goed zoekt vind een spotprijsje: ik betaalde zelf 50 euro pkpn! Gelegen nabij metrostation Kilburn Park net buiten het centrum maar met de Bakerloo Line direct naar Paddington, Baker Street, Oxford Street en Piccadilly Circus: rechtstreeks naar het centrum dus!

Marriott hè: altijd prima kamers, prima bedden, prima badkamer met überveel handdoeken en zeepjes en riant bad, prima service en ook hier weer prima faciliteiten: compleet wellness centrum met zwembad, sauna en turks stoombad, fitnessruimte. 2 restaurants aanwezig en de supermarkt (Tesco) om de hoek. Personeel een dikke 10!

2005

Het Marriott Maida Vale ligt iets uit de centrum ring en is daarom iets goedkoper dan de meer centrale hotels. Met de auto is dit een makkelijk te bereiken hotel omdat hiet niet zo druk is en de parkeergarage betaalbaar is. Vanaf het hotel in een kwartier met de Tube (Bakerloo line,Kilburn Park 5 min) naar het centrum. De omgeving lijkt wellicht niet zo aantrekkelijk maar valt erg mee. Het hotel ligt vlakbij de bekende Abbey Road, Maida vale is een uitloper van Edgware Road. Voor een 4* zijn de kamers ruim en net aangekleed het Ontbijt is erg uitgebreid en goed. Het zwembad is zeer welkom na een dag door de stad te lopen en daarna een drankje kopen bij de kiosk aan de overkant (stuk goedkoper dan de (mini)bar en net zo lekker. Een prima hotel voor wie wat luxer wil maar niet de hoge prijzen wil betalen zoals in het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Maida Vale in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Maida Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.