London Eye

8.6Fantastisch

• 8Rene198820-04-2019

Aanrader !

Mooi uitzicht tijdens helder weer , zeker een ding wat je moet hebben gedaan tijdens je verblijf in London

Gereisd met partner in april 2019

• 10Tymeck16-04-2019

Geweldig, bedankt touroperator

Geweldig dagje weg gehad naar london via touroperator

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Robertina14-04-2019

We hadden een super verblijf in London samen met me dochter we hebben echt van alles gezien gewoon Top binnenkort Parijs boeken top ga zo door touroperator 👍🏼😎

december 2018

• 9Eline29-11-2018

Indrukwekkend

Heel erg mooi om over London te kunnen uitkijken, in het donker schijnen alle lichten van deze prachtige stad je tegemoet. Aanrader om vooraf online een ticket te kopen, daardoor wordt de wachttijd aanzienlijk minder! Je zit met een x aantal personen in een capsule, das wees wel voorbereid dat je deze mogelijk deelt met onbekenden.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 7Jurgen13-11-2018

Mooie stad met veel bezienswaardigheden!

Dat 1 volle dag niet genoeg is om alles te zien!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10anoniem19-03-2018

een groot drama

het is eigenlijk helemaal niet zo leuk als het eruit ziet mijn kinderen moesten de hele tijd huilen en we dachten dat het bakje zou vallen het was geen pretje

maart 2018

• 8Fabienne21-03-2017

Super mooi

Het is heel leuk als je nog nooit in London bent geweest om dit een keer te doen. Je kijkt uit over heel de stad.

Vooral in de avond is het Geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Jeroen26-12-2016

Prachtig uitzicht

Wel lange wachtrij, zowel de kassa als bij de London Eye zelf. Prachtig uitzicht over de stad. 's Avonds ook erg mooi.

Gereisd met partner in december 2015

• 9Lenneke15-11-2015

Moet je gedaan hebben

Als je in Londen bent moet je toch zeker in de Londen Eye geweest zijn! Handig is het om vooraf al een ticket te kopen zodat je niet (lang) in de rij hoeft te staan. Prachtig uitzicht over de stad en mooie ervaring. Je verbaast je erover hoe groot de 'hokjes' zijn!

Gereisd met vrienden in november 2013

• 7Rens05-06-2015

Fantastisch uitzicht.

Ga wel vroeg! De rij kan zo maar oplopen tot 1,5 uur.

mei 2015

10 van de 173 reviews gezien