7,6

We hebben een aantal aanbieders voor London Central City Road voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel London Central City Road in het Nederlands

Prima hotel, kan in zomer wel warm zijn.

Mark
20-6-2018

Prima hotel. In mijn kamer (4 persoons, sliep er alleen) waren voldoende 3 keer dubbele USB poorten (aan beide kanten van het bed + bij het bureau) en waterkoker om Thee te zetten, helaas geen airco op de kamer en aan een drukke straat. Het ontbijt is typisch engels: wit en bruin toast, bacon, scrambled eggs etc.

Vanaf London City prima te bereiken via de LDR, 15 minuten lopen vanaf Bank Station.

Gereisd Zakelijk in juni 2018

Als je niet teveel verwacht is er niets te klagen

cv
31-7-2011

Voor weinig geld (voor Londense begrippen) 4 nachten bij Travelodge London City Road geslapen. Dankzij lage verwachtingen (door de negatieve recensies) is alles erg meegevallen en zal ik zo nogmaals boeken.

Natuurlijk is er bij Travelodge geen service en moet voor de kleinste extra's betaald worden, daar is de prijs meestal ook naar. Wij hadden deze extra's (tv, ontbijt) ook niet nodig. Ontbijten kan ook bij naastgelegen Starbucks of Tesco. Alles wat een hotelkamer móet hebben was echter aanwezig: fijne bedden, fijne douche, bureautje, plek voor de koffer. We hebben gelukkig geen last gehad van herrie van andere gasten. Uitzicht was er niet, maar dat vind ik ook niet nodig. Daarvoor ga ik wel naar buiten!

Houd er wel rekening mee dat koffers (zoals vaak in Londen) niet worden opgeslagen. Hiervoor moet je dus (tegen betaling) naar het station. De ligging ten opzichte van de grote trekpleisters van Londen was niet ideaal maar goed te doen.

Kortom, prima te doen als je niet teveel eist

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Sober heel sober

guy
18-7-2011

Hotel heel sober. Er is geen lugageroom. Dwz terug naar Liverpool station waar je 8.5 pond per koffer betaalt. Ook bij het vertrek het zelfde. Dure bedoening. Staat niets van in de brochure. 3° bed zelf opmaken, geen 3° handoek, tafels niet zo netjes. Ontbijt wel in orde, wel aanschuiven.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

goede prijs/kwaliteitverhouding

patricia berendsen
27-2-2010

Voor 35 pound voor een familie kamer per nacht een zeer net hotel in het centrum van londen. Ontbijtbuffet was ook lekker. (Kinderen eten gratis mee). Snachts wel last gehad van luidruchtige teenagers die over de gang liepen. Kinderen sliepen op de coach, prima geregeld.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

prima hotel voor een stedentrip

Adri Leissner
21-12-2009

Ik vind de beoordelingen voor dit hotel te laag en dit verdiend het zeker niet. Natuurlijk mag een earlycheck in geen 10,00 kosten maar als je ziet wat je betaald en wat je krijgt (in het duurdere Londen) vind ik dat je daar niet mag over vallen. Koffers opslaan in Liverpool Station is ook een optie en dan pas zul je schrikken wat dat kost. Hotel verder netjes en schoon en kun je onder voor een redelijke prijs een eten, Hoe het ontbijt is weet ik niet maar heb bij de receptie wel klachten opgevangen over de kwaliteit en het bijvullen. verder vind ik het hotel een prima uitval locatie dicht bij een metro station.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 21 2009 08:43:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sober hotel

ellen
19-10-2009

als je aan de straatkant ligt is er veel lawaai, zowel van de auto's als van de busstop voor het hotel. De kamers zijn heeeel sober. sofabed moet je zelf opmaken

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009

Eenvoudig en goedkoop!

Paulien
20-2-2009

Voor een heel schappelijke prijs (wij betaalden 60 pond per kamer per nacht) vonden wij dit een prima hotel. De kamer was ruim en schoon. Handdoeken werden bij ons wel netjes vervangen en de douche was perfect! Ontbijt hebben wij niet genomen. De ligging vonden wij prima voor een stedentrip (vlakbij de metro en met een bushalte voor de deur).

Gereisd Met partner in Fri Feb 20 2009 21:17:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ghie Degenaers
19-3-2008
  1. Onthaal receptie : Geen mogelijkheid om bagage achter te laten voor inchecktijd (15.00u) of uitchecktijd (12.00 u). Zéér onpraktisch voor wie vroeg aankomt of laat vertrekt met de Eurostar.
    Enige mogelijkheid : £ 10 betalen voor “early check-in”.

2.Kamer : kaal en koud. Kleine elektrische verwarming volstaat niet. Geen telefoon in de kamer, geen mogelijkheid tot wake-up call, geen hotel directory. Isolatie kamer zeer slecht.

3.Ontbijt : tafels worden regelmatig afgeruimd, maar niet schoongemaakt.

1. Badhanddoek niet vervangen. Eén klein stukje zeep en licht plastic bekertje ; geen shampoo of andere benodigdheden.

2. Ligging : veel tijdverlies wegens telkens omrijden naar of van centrum

3. Het hotel lijkt vanbuiten op een Starbuck’s : het is vrijwel niet te zien dat er een hotel is.

Gereisd Alleenreizend in maart 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel London Central City Road in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel London Central City Road zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.