Hotel London Bridge

Engeland, Groot Londen, Londen

8.7Fantastisch

108 reviews over Hotel London Bridge

• 8Wil van Pelt05-04-2007

Voor Londense begrippen een prima hotel. Zeer eenvoudig ontbijt en twee persoonskamers zijn aan de kleine kant. Wij hebben geboekt via hotelpronto.com, erg voordelig.

Gereisd in april 2007

• 8M.25-03-2007

nette kamers; zeer stil. prijs kan niet beschouwd worden als zijn de goedkoop. verblijf iets te kort om de andere aspecten van het hotel te waarderen

Zakelijk gereisd in februari 2007

• 9feedra30-09-2006

na lang zoeken hadden we ons hotel gevonden en het zag er fantastisch uit! Heel mooie gerestylde kamers met flatscreen, heel sober maar lekker ontbijt. Jammergenoeg hebben we geen oog dichtgedaan van lawaaihinder. De metro en een metalen trap en daaaaaaag nachtrust. Jammer voor de goede recensies, maar dit was de laatste keer voor ons.

Gereisd in september 2006

• 9Jolijn09-09-2006

We zijn er in mei een nachtje geweest. Heel net hotel met zeer mooie kamers( zalig bed, flatscreen TV...).Het ligt vlakbij Waterloo station waar je ook de metro neemt, London dungeon en natuurlijk London bridge. Het ontbijt was goed, maar wij moesten bijbetalen als we english breakfast wilden.Londen zelf is een geweldig leuke stad, 2 dagen zijn echt veel te kort.

Gereisd in september 2006

• 10GTSH03-06-2006

Eind mei 2006 hier een aantal nachten doorgebracht. Eigelijk niets te klagen, alles was prima: nette kamer, uitgebreid ontbijt, geen last van herrie.

De Londen highlights zijn goed te bereiken vanuit dit hotel. Dankzij perfect openbaar vervoer.

Boeken via internet is VEEL goedkoper als "aan de balie". Scheelt meer als de helft!

Gereisd in juni 2006

• 9Koen23-04-2006

Erg mooi hotel!

Erg goed bereikbaar vanaf metrostation London Bridge, een paar minuten lopen. Het personeel was behulpzaam en zeker niet te veel aanwezig. De kamer was klein, maar erg mooi, de badkamer was schoon. Aan de achterkant is het uitzicht waardeloos, maar je hebt er compleet geen last van geluiden van buiten. Het continentale ontbijt (gratis) was prima, maar het Engelse ontbijt zag er ook erg lekker uit. Het hotel heeft een mooie ligging en is een goede uitvalsbasis voor een weekendje Londen. Met de metro is alles goed bereikbaar. Het is mogelijk om tijdens de laatste dag van het verblijf de bagage 's ochtends achter te laten in het hotel, om die vervolgens aan het einde van de dag weer op te halen. De kamers zijn redelijk prijzig, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Echt een aanrader.

Gereisd in april 2006

• 9Patrick30-03-2006

Ben hier in december 2005 geweest. Zeer mooi modern hotel, goed bereikbaar met alle soorten openbaar vervoer. Mooi ingerichte kamers met zeer nette badkamers. Het engels ontbijt is niks, maar het continentaal ontbijt was heerlijk. Omgeving is ook erg mooi, niet ver van het water en de bekende brug. Londen is een aanrader en al helemaal in de dagen voor kerst.

• 9Bart Saerens15-03-2006

Meest recente bezoek dateert van de zomer van 2003. Fantastisch hotel, echter deze tip: vraag een kamer aan de achterzijde wegens mogelijke geluidshinder van metroverkeer aan voorzijde. King size bed is eveneens een aanrader ;-)

• 9karen06-03-2006

Mooi hotel, perfect bereikbaar met de metro, vooral als je zoals wij met de Eorostar reist. Het is maar twee stops van Waterloo (eindhalte Eurostar) af. We hebben er heerlijk ontbeten, ik snap niks van die 15 pond, want het continentaal ontbijt was heerlijk, met zoete broodjes, croissants, toast, gewone broodjes, fruit, yoghurt en nog veel meer, plus natuurlijk koffie of thee. Zeker niks te klagen. Als we ooit weer naar Londen gaan, dan zeker weer hier.

• 8Angelique02-02-2006

Eind november 2005 heb ik 2 nachten doorgebracht in dit hotel. Hotel zit vlak naast station London Bridge (2 stations na Waterloo) en is uitstekend bereikbaar.

Kamer was perfect. Luxe en moderne gestylde kamer, op en top verzorgd. Leuk detail: het kleine waterkokertje, kopjes en theezakjes in het ladekastje voor een nachtelijk kopje thee. S'nachts hoorden we af en toe in de verte de metro, maar dit was niet storend.

Continentaal ontbijt zit bij de kamerprijs inbegrepen, Engels ontbijt kost extra.
    Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze willen je altijd tegemoet komen. Volgende keer Londen logeren wij hier weer, want zo'n hoge prijs/kwaliteit verhouding als bij het Londen Bridge Hotel vindt je nog maar weinig in de hotelwereld!

Gereisd in februari 2006

Hotel London Bridge info