Hotel London Bridge

Hotel London Bridge
8,7

21 reviews over Hotel London Bridge in het Nederlands

Anders

Mooi luxe hotel centraal gelegen

Patrick
20-2-2012

Mooi en stijlvol ingericht, gelegen vlakbij de london bridge (hoe kan het ook anders). Metro is dichtbij.

Als je niet van engels ontbijt houd kies dan het continentaal, smaakt goed.

Prima 4-sterren hotel

Koen
29-9-2009

3 nachten verbleven in dit hotel.

Het is aan de prijzige kant (ongeveer € 150 per nacht incl. ontbijt), maar er is dan ook weinig op aan te merken.

De kamers zijn niet erg groot, maar wel schoon en modern.

De afstand naar het tubestation is 3 minuten lopen en de verbindingen zijn prima.

Avondeten niet in hotel gedaan, dus waardering eten is alleen op basis van het ontbijt.

Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Personeel is professioneel en vriendelijk.

Goed **** hotel

Rob Ceelen
23-6-2009

Goed hotel op loopafstand van de London Tower en Tower Bridge. Metro- en treinstation zeer dichtbij wat voor en nadelen heeft (er rijden behoorlijk wat bussen af en aan). De achterzijde van het hotel is wat rustiger dan de voorzijde. Personeel is erg vriendelijk en het eten van goede kwaliteit. Al met al een aanrader!

2008

Goed zaken hotel aan de rand van the city

Polenganger
8-3-2008

Goed zaken hotel aan de rand van the city. De service van het hotel is ok, alleen het eten is niet aan te raden.

Binnenkort zor er ook gratis wireless internet moet komen, maar de hudige 15 pond per dag is niet meer van deze tijd.

Ik heb inmiddels 2 x 2 nachten in dit hotel overnacht, en moet zeggen dat dit één van de beste hotels is die ik in Londen ken (vergeleken met ca. 10 andere hotels). Modern ingerichte kamers, mooi verlicht, comfortabele bedden, fraaie flat screen tv, prima badkamer, geen verkeerslawaai in de kamers aan de achterkant van het hotel, en een prima ontbijtbuffet. Het hotel heeft zelfs een aparte concierge, waar zie je dat nog in deze prijscategorie!

Het hotel ligt op een steenworp van London Bridge trein- en metrostation, en vlakbij de gelijknamige brug over de Thames. Een rechtstreekse treinverbinding voor wie via Gatwick of Luton vliegt. Het is niet echt het meest toeristische deel van de stad (Hyde Park, Oxford Street, Harrods, en Trafalgar Square zijn eigenlijk niet meer op loopafstand), maar Tower Bridge, Tate Modern en Saint Paul's Cathedral zijn wel weer vlakbij.

2007

Fraaie kamer

Kevin
20-12-2007

Fraaie kamer. Hotel ideaal gelegen aan metrostation zonder daar lawaaihinder van te ondervinden. Ontbijt was goed zonder meer...

London Dungeons vind ik persoonlijk zijn geld niet waard, maar smaken verschillen uiteraard.

ruime en nette kamer;lekker ontbijt;het zicht uit de kamer was minder, maar geen nachtlawaai gehad!

op 5 min. loopafstand v/d metro en the London Dungeon; ong.15 min. wandelen tot de Tower Bridge en de nabijgelegen Tower!

4 nachtjes gebleven

Familie Devoldere-Scherpereel
13-8-2007

4 nachtjes gebleven. Al bij al een aanrader van formaat : zeer mooie kamers, voldoende groot met flatscreen, badkamer ok. Ontbijt : normaal hadden we enkel continentaal ontbijt geboekt, maar zonder meerprijs mochten we ook English Breakfast nuttigen. Dus niet bijboeken !!

service en sfeer is eerder zakelijk maar wel zeer vriendelijk. we komen hier zeker en vast nog terug als we London bezoeken.

Prachtig hedendaags hotel, zeer mooie kamers met flatscreen, airco, minibar, kluis. Alles was van zéér degelijke kwaliteit. Propere badkamer. Enige minpunt was de enkele beglazing. Zeer goed en uitgebreid ontbijtassortiment. Vriendelijk personeel.

Voor Londense begrippen een prima hotel

Wil van Pelt
5-4-2007

Voor Londense begrippen een prima hotel.

Zeer eenvoudig ontbijt en twee persoonskamers zijn aan de kleine kant.

Wij hebben geboekt via hotelpronto.com, erg voordelig.

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel London Bridge in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel London Bridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.