Hotel Leisure Inn

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°10°
5,9

20 reviews over Hotel Leisure Inn in het Nederlands

Anders

Personeel is best nors (vooral de dames), er zaten bloedsporen aan de deurkozijnen bij de badkamer, kochten wifi-kaarten 7 pond voor 24 uur (3 pond 1 uur waren uitverkocht) deze werkte voor geen meter hooguit 1 uur gebruik van gemaakt moest voor een beetje bereik in de gang staan of beneden bij de receptie, ontbijt is in een soort van kelder heel somber en idd maar 20 min tijd (is eigelijk wel voldoende want veel keuze heb je niet). Voor mij is het dus niet uitnodigend geweest voor nog een keer.

Het personeel was niet gastvrij en vriendelijk. Kamer was erg klein. Badkamer erg klein. Op de wc met je knieën tegen de wasbak. Vies: aangekoekte tandpasta in bekertje, vlekken op dekbed. Eten was zeer minimaal. Oude, zwarte eieren, grote pot pasta en een paar plakjes kaas. Je hebt 20 minuten om te eten, doe je er langer over dan beginnen ze vast met stofzuigen en schoonmaakspray. Lokatie was top!!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Joyce
15-9-2010

Ideale bed&breakfast voor een citytrip. Het bed was wel klein, de badkamer ook, maar het is wel super schoon! Het ontbijt is eenvoudig.

Niet echt een aanrader!!

Soesja
23-6-2010

Ik was met een paar vrienden voor 3 dagen naar Londen gegaan. Dit hotel hebben we gekozen, omdat het niet al te duur was. Onze kamer vond ik goed, er waren twee, tweepersoonsbedden een tafel met föhn en waterkoker, een stoel, een kast en een tv. In de douche kon je, je niet echt omkeren als je de deur opendeed had je voor je de wasbak, links een wc en rechts een douche. We konden ons in de hotelkamer eten. Het ontbijd was echt vies! Er waren fruitstukjes, thee, koffie, blauwe eieren, en toast. Het is een prima hotel voor mensen die voor een weekendje Londen in gaan.

slechtste hotel ever

mickey
3-7-2009

Het begint met chagrijnig personeel bij het inchecken. Erg goor tapijt overal, kamer smerig, vervuild en beschimmeld vloerbedekking, ook het douchegordijn. Koud water uit douche. Ontbijt erg minimaal, keuze uit kaas of jam en meusli. Ondanks een goedkoop hotel, in verhouding altijd te duur!

Prima!!

Michelle
19-6-2009

Wij zijn er 7 nachten geweest vanwege een studietrip. Ligging is prima, je bent zo in het centrum. Verder is het personeel echt verschrikkelijk, de medewerkers van de receptie zijn erg lui, het boeit hun allemaal vrij weinig (je krijgt zo een willekeurige sleutel mee, ze vragen niet eens om legitimatie dat jij op die kamer ligt etc.) De medewerkers in het restraurant (8 tafeltjes met wat stoelen) zijn altijd erg chagerijnig, ze jagen je om 9.29 het restaurant uit, ze kijken gewoon toe hoe je je laatste happen op eet en beginnen meteen te sprayen met schoonmaakmiddel. Het is wel een ideale plek voor een stedentrip. De kamers zijn klein, maar de bedden zijn prima want je slaapt er toch alleen maar!

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Michel
23-2-2009

Goed hotel voor een betaalbare prijs. Dichtbij twee metrostations Queenpark en Bayswater die in een gezellig winkelstraatje liggen met ook een supermarkt, restaurants en Mac/Burger king en KFJ. Het is 5 minuten lopen vanaf het hotel. Het is een continental breakfast: 3 soorten jam/Toast/kaas/gekookt eitje/chocopasta/thee/koffie/melk conflakes en muesli. Wij hebben primma geslapen maar idd. voor lange mensen kan het bed kort zijn. Wij zijn via stansted gevlogen en met Easybus naar Londen gereden. Je ziet wat van de stad en het is goedkoop. Reistijd ongeveer 1,5 uur. Het is maar een tip.

2008

cityhotel

Lieke
22-8-2008

Ik ben begin januari naar dit hotel geweest voor 2 nachtjes. Voor een citytrip naar London is het een goed hotel, als je veel tijd op je kamer wilt doorbrengen doe het dan niet! De kamers zijn zeer klein maar dat geeft niet als je er alleen maar slaapt. Het ontbijt stelt niet zo veel voor, en als je wat later gaat ontbijten wordt je nog net niet weggejaagd door het personeel, maar ze beginnen wel vast schoon te maken met sprays die erg stinken. Erg prettig dus.. Locatie is wel super, je bent zo in Hyde park of in het centrum van London.

Het hotel ligt op loopafstand van het metrostation Bayswater. In korte tijd ben je in het centrum van Londen! Ook op loopafstand van het hotel liggen de parken Kensington Park en Hyde Park; heerlijk om in de ochtend je ontbijtje te nuttigen. Het ontbijt in het hotel is ons enorm tegen gevallen; de eerste ochtend dat we er waren was alles al op en maakte men geen haast om het een en ander bij te vullen. De verder service van de medewerkers was matig; men kwam eigenlijk niet achter hun bureau uit. De kamer was aan de kleine kant, maar dat schijnt normaal te zijn in Londen. Het bed werd wel iedere ochtend opgemaakt en de kamer werd goed schoongehouden; daar niets op aan te merken. Voor het geld en de kwaliteit die je er voor krijgt is het een goede uitvalsbasis als je Londen wilt verkennnen. In het hotel slaap je tenslotte alleen maar!

2007

Wij zijn hier in februari 4 nachten geweest.

Het hotel ligt ongeveer 5 minuutjes lopen vanaf de metro Bayswater, dus erg goed bereikbaar.

Kamers zijn netjes, alleen erg klein. Er was bijvoorbeeld geen plaats voor de koffers.

Badkamer is pas vernieuwd alleen ook weer erg klein.

Het ontbijt bestond uit thee/koffie/jus d'orange en toast met jam/kaas en cornflakes, Engels ontbijt dus, maar wel lekker.

Dit hotel is echt een aanrader voor een citytrip!

We hebben een aantal aanbieders voor Leisure Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leisure Inn in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leisure Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.