8,4

15 reviews over Hotel Lancaster Hall in het Nederlands

Prima hotel voor een stedentrip

Rita,
11-4-2019

Prima hotel in de buurt van het Hyde Park en metrostations. Kamer is eenvoudig koffie/thee faciliteit föhn en een stopcontact zonder eurostekker. Het personeel mag wel wat vriendelijker en groeten.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne kamer, aardig personeel, behulpzaam, goed ontbijt. Elke dag werd onze kamer schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken . Goed ontbijt, ligging perfect.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Tow
13-9-2016

Goed hotel maar niet geweldig maar zeer degelijk

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Super

Fam.
4-8-2016

Eenvoudig hotel maar prima uitval basis voor stedentrip. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Vlakbij Hydepark, Oxfordstreet voor te gaan shoppen. Aan de ander kant van Hydepark ligt Harrods. Wij hebben veel gelopen maar de metro brengt je ook overal waar je maar wilt.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Misschien !

Bob
26-5-2016

Het hotel was niet veel aan , kleine kamer bedden waren te zacht. Badkamer was het betere van het hotel met bad en een lekkere douche ! Het ontbijt was normaal best wel lekker maar niet echt een engels ontbijt . de Ligging was perfect .

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel voor een stedentrip.

Lies
22-7-2015

Het hotel ligt vlakbij Hyde park in een rustige wijk , metro verbinding vlakbij en pubs en kleine supermarkten in de buurt.Het ligt ook in de buurt van Oxfordstreet daar kun je gemakkelijk naar toe lopen.. Het is een eenvoudig hotel maar alles is goed schoon en je kunt er alleen ontbijten en daar was niks mis mee. Er is eigenlijk geen bar waar je gezellig nog kunt zitten maar er is wel de mogelijkheid om avonds tot 23.00 u nog iets te drinken maar dat is geen gezellige ruimte. Personeel was vriendelijk en bij een volgende stedentrip naar Londen zou ik het zeker weer boeken. Prijs / kwaliteit is goed.

Gereisd anders in februari 2015

goede locatie voor een stedentrip

Wim en Hennie
18-11-2014

mooie ligging op korte afstand van de metro, wat er zijn moet is er en dat is voldoende

Gereisd met oudere kinderen in november 2014

Prima verblijf!

daphne
6-8-2014

Begin augustus 2 nachten verbleven in dit hotel samen met een vriendin. Prima verblijf gehad! De kamer was groot genoeg voor ons 2, de badkamer was wel aan de kleine kant maar dat was voor ons geen probleem! Verder was de kamer netjes en schoon. Hotel heeft liften, erg fijn als je moe bent van het lopen! :-) Ontbijt was goed, croissantjes, harde broodjes, toast, goed verzorgd dus.

Ligging is ideaal! Uitstappen bij underground Lancaster Gate, vanuit daar binnen enkele minuten bij het hotel! Loopafstand van Kensington Park en Hyde Park.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Ouderwets hotel (jaren 80), maar op goeie locatie, dichtbij Hyde Park en Paddington Station, 20 minuten lopen naar Oxford street, Kamers zijn klein, maar schoon en functioneel, prima bedden, nog geen dekbedden. Hadden 2 kamers direct naast elkaar gevraagd en gekregen. Prima eenvoudig maar uitgebreid continentaal ontbijt Perfect hotel om een paar dagen Londen te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Apr 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantasties hotel

ter Welle
27-3-2013

Hotel een aanrader, kamers schoon en verzorgd alle leeftijden aanwezig als gast. Op loopafstand van de metro (central line) lancaster gate. Regelmatig schonen handdoeken en lakens. Ontbijt buffet goed en ruim voldoende en keus.

Gereisd met partner in Wed Feb 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lancaster Hall in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lancaster Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.