Hotel Lancaster Court

105 reviews over Hotel Lancaster Court in het Nederlands

Waardeloos

Esther
2-6-2018

Er staan geen foto's op internet van de kamers in de kelder waar je daadwerkelijk terecht komt ( omdat zogenaamd het hotel vol zit.) Het is gehorig , klein , een slecht onderhouden kamer naast de eetzaal (4). Spiegel in de badkamer kun je je buik bekijken en als je onder de douche staat moet je bukken en ligt de badkamer onder water omdat er geen douche gordijn of cabine aanwezig is. De badkamerdeur sloot niet en had gelijk de hendel in me hand toen ik hem dicht wou trekken. Matras erg slecht de hele vering komt er doorheen , je voelt het ijzer in je rug. Het ontbijt is slap geroosterd brood wat op je tafel wordt gezet met kaas en jam in een klein sfeerloos eetzaaltje. Aangegeven dat dit niet is wat op internet wordt aangeboden maar wordt niet echt op ingegaan.

Verschrikkelijk hotel

Willem Daams
1-6-2017

Dicht bij Paddington station, slecht hotel, hadden een 2 persoonskamer met badkamer, ik ben 193cm en moest bukken in de badkamer. Deze had een boogvorm en was 190 op het hoogste punt, kamer 4. Voor het scheren moest ik op de knieen, spiegel hangt op 1.20 cm, klein bed van 190x140, oude inrichting, vergane glorie, ontbijt is toast met jam en kaas, 2 nachten voor 220 euro😢, nooit meer naar dit hotel.

Prima stadshotel.

Lancel
12-2-2017

We hadden een 4 persoonskamer, twee keer een 2 persoonsbed. Kamer was niet ruim maar wel schoon, mooie , schone badkamer. Ontbijt is prima. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. In de directe omgeving is de metro en verschillende restaurantjes.

We hadden een kamer op de 4e verdieping, lekker rustig, geen lift dus trappen lopen maar met een citytrip loop je toch al veel dus maakt dat ook niet uit.

Mooi centraal

Monique
20-10-2015

Dicht bij metrostation en in de buurt van winkeltjes bars en eet gelegenheid.

Kamers zeer gedateerd en ontbijt was ook niet veel

Personeel aan balie zeer vriendelijk en behulpzaam

Geweldig verblijf!

Roelof & Carla
27-11-2014

Vriendelijk personeel, schone kamers en linnengoed. Koffie & thee op de kamer.

Zeer schoon sanitair, dagelijks schoongemaakt inclusief schone handdoeken.

Zeer centraal gelegen. Metrostation op een paar minuten loopafstand.

Goede uitvalsbasis.

Voldoende eetgelegenheden in de nabije omgeving.

Kortom een echte aanrader voor een stedentrip Londen.

prima voor een citytrip

fam bril
7-5-2014

Aardig personeel. Kamer met balkon. Nette badkamer. Bedden liggen niet echt geweldig. Onbijt is sober, maar wat wil je voor deze prijs. Dicht bij Paddington Station, je bent zo in het centrum van Londen. Voor een volgend bezoek zou ik zeker weer dit hotel boeken.

dit nooit meer!

bloothoofd
4-11-2013

we zijn er geweest.

De locatie van het hotel wort uitgebuit! Het komt toch wel vol!!

63kamers ca 12prsn.

22 plaatsen in het ontbijt-zaaltje!!

Wachtten in de rij op elkaar, staand eten!!

je was toch zó klaar!! 1,5 sneetje toast-brood.

geluids-overlast!!

kachel stuk! ( te heet!!)

met een tang mag je doe het zelven!

jam en stukjes (blokjes) kaas.

bij commentaar werd er boos gedaan door de bediening.

de kinderen deden uit ellende suikerzakjes op brood! als beleg!

slechte bedden.(hard)

de mensen.. heel vriendelijk!

service... beneden de maat, 'n vies hotel!

he hotel wordt uitgewoond maar er wordt geen echt onderhoud gepleegd.

Zeer eenvoudig hotel op geweldige locatie

Marit
22-5-2013

Kamer zeer eenvoudig en gedateerd, maar schoon. Goede bedden. Goede kwaliteit handdoeken en beddengoed. Tv en waterkoker voor (oplos) koffie/thee. Geen geluidsoverlast, ook niet van verkeer. Kamer achterkant, raam kon 's nachts openblijven. Geen lift, 102 treden, volgens zoon, naar ontbijtruimte, via smalle trap. Douchecabine op kamer. Dus geen privacy. Hokje met wastafel en wc. Geen shampoo etc. Simpel ontbijt. Vriendelijk personeel. Opslagruimte voor je bagage. Verwacht gewoon niet te veel van het hotel. Het is goedkoop en de locatie is geweldig. Vlakbij Hyde Park, metro en div buslijnen. (Lijn 148 op 100m, rechtstreeks van/naar station Victoria).

Horrible hotel

lucille
27-3-2013

Zeer slechte service, slechte kamer (omgebouwde kast, douche net naast bed, zonder afscherming, minikast voor spullen, koffer kon niet eens in de kamer staan!

Ontbijt? 2 toast en jam (en blokje kaas voor uit t vuistje).

Veel gebreken aan de kamer, raam kapot, geen safe verwarming.

Toilet op gang (!), vies, onhygienisch.

Foto's op site komen niet overeen met de werkelijkheid. Absolute afrader!!!

de bedden zijn uitstekend!

joke veerman
13-9-2012

eenvoudig hotel, centraal gelegen, schoon, zeer kleine kamer, er is vooral plaats voor het bed :)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lancaster Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lancaster Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.