28 reviews over Hotel K+K George in het Nederlands

Mooi hotel, rustpunt in vele opzichten.

Harold
25-6-2015

dichtbij metro, vanwaar je London kunt bezoeken. Met mooi tuin, goede bediening en heerlijk ontbijt. Kamer zelf was klein, zoals gebruikelijk in zo'n grote stad. Jammer dat ons raam zo hoog zat dat je er bijna niet naar buiten kon kijken. Diner was ook niet zo heel geweldig. Maar verder een echte aanrader in vele opzichten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

prima hotel voor citytrip londen

sacha
26-2-2015

Een prima hotel voor een citytrip Londen. Vlakbij metro earls court en vanuit daar alle highlights met 2 zones te bereizen. Wij hadden een zee ruime kamer beneden. Prima wifi, werkt zelfs in de kamer zonder haperen. Heerlijk ontbijtbuffet met bubbels. echt een aanrader. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 20 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne plek

Sietske
8-4-2014

Mooie schone kamer en badkamer. Niet heel groot, maar dat kan je ook niet verwachten van een hotelkamer in een stad als London voor deze prijs. Ontbijtbuffet is heel uitgebreid en smakelijk. Dicht bij Earls Court Tube Station, vandaar ben je zo in het centrum van de stad.

Gereisd met partner in oktober 2012

Prachtig hotel voor weekendje Londen

meneer van Impelen
27-12-2013

Prima hotel!!! Ligging geweldig, alle bezienswaardigheden zijn in één zone met de metro te bezichtigen. Kamer wat klein maar daar hebben we alleen geslapen. Champagne ontbijt buffet is super!!!

Gereisd met partner in december 2013

Goed hotel

KP
20-9-2013

Mooi hotel, vriendelijk personeel, nette kamers en goede ligging. Soms wel wachtrijen aan het ontbijt, maar was uitgebreid en goed.
Vlak achter de hoek zijn restaurantjes genoeg en ook de metro is vlakbij.

Gereisd met partner in december 2012

Luxe hotel met charme in hartje London

sabien.tanghe
27-7-2013

Luxueus hotel op 200m van de metrostop Earl's Court. Centraal en toch rustig gelegen. Vriendelijk personeel en fantastisch ontbijtbuffet. Romantische binnentuin, waar je zelfs je ontbijt kunt nemen. Privé garage aan £20 per nacht

Gereisd familie in juli 2013

UITSTEKEND!

FRANK
13-4-2013

Prima en mooi ingericht hotel.Vlakbij earl's court-metro(net om de hoek) en rechtstreekse verbinding met St-Pancras.Vriendelijke bediening op alle niveaus(receptie,bar,ontbijt etc).Mooie kamers,uitzicht op tuin;badkamer met inloopdouche.Alles heel proper Gratis internet en wifi op de kamer en in hotellounge.Prima ontbijt!!Heel het hotel straalt klasse uit

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

uitstekend hotel

miguel
12-8-2012

zeer mooie verzorgde kamers,uitstekende dienstverlening,fenomenaal onbijt en fantastische ligging in de betere en rustige buurt van londen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

zeer de moeite waard

oktober-25
14-4-2012

Net terug van een verblijf in Hotel George. Hier komen we zeker terug. Zeer nette kamers, supergoede bedden. Alles was aanwezig: minibar, kluisje, koffie-theefaciliteiten, haardroger,badjas en pantoffels.
Prijzen minibar zijn de normale prijzen voor dit soort hotels. Ontbijt zeer lekker: engels ontbijt, vienoiserie, bubbels kortom alles wat je kon wensen en alles werd voortdurend aangevuld. Leuke bar en niet te vergeten: zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Metro Earls court net om de hoek met rechtstreekse lijn naar St-Pancras en Heattrow. Wij hadden een kamer aan de tuinzijde. Er zijn ook computers die je gratis kan gebruiken voor het internet.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Apr 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit hotel ligt op 5 min wandelen van Earl's Court metrostation. Je geraakt heel gemakkelijk ( zonder overstappen ! ) naar de verschillende bezienswaardigheden. Ook is er een rechtstreekse verbinding met St.Pancras King's Cross. We sliepen met 3 personen op een standaard double room, dit was wel een beetje meetwerk. De badkamer was superklein ! Maar de kamer was netjes en modern ingericht. We hadden een superuitzicht op de tuin. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel is zeer vriendelijk. Er is ook een gezellige bar. Hier ga ik zeker nog eens logeren !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel K+K George in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel K+K George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.