Hotel Kingsway Park

Hotel Kingsway Park

5.2Matig

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Kingsway Park?

5.2Matig

26 reviews over Hotel Kingsway Park

• 6Dennis25-02-2017

Matig maar goedkoop hotel

Vriendelijk ontvangst door de hotel manager. Werden op begane grond geplaatst vanwege de Kids en buggy. Prima geregeld! Kamer is klein maar net groot genoeg. Gezien de stedentrip zijn we er niet veel geweest. Fijn is dat er kleine koelkast op de kamer is. Maar het Belangrijkste de bedden zijn goed! Rest van de kamer vergane glorie maar redelijk schoon. Ontbijten kun je beter ergens anders doen (niet veel smaak, vet, niet veel keuze). Met een kleine opknap beurt voor de kamers zou dit een perfect hotel zijn. Ligging is erg goed, metro op 5 min lopen. Service is matig, elke dag schone handdoeken. Bedden worden niet opgemaakt. Dit lijkt een negatieve review maar in mijn optiek is het: what you pay is what you get. Je betaalt niet veel maar krijgt dus ook niet al te veel. Wij hebben een leuke trip gehad!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 1Arjo Boerdam24-08-2013

Dit nooit meer!

Wij hadden een 3 persoons kamer gereserveerd en toegezegd gekregen. Bij aankomst werd ons al snel duidelijk dat dit niet mogelijk was (ondanks wel toegezegd door touroperator) We werden opgesplitst in 2 Hotels. De volgende dag gelijk gebeld met reisbureau die snel terug belde: voor de 2e avond is het geregeld!! Niet dus: 's avonds was er ook geen 3 pers kamer!! Kamer die we wel hadden was zeer klein, twijfelaar als bed, douche en toilet op 1 m2, ontbijt in zeer kleine ruimte en beperkt: kortom: eens maar nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 4Vivian Schaeffers23-10-2012

Dit nooit meer!

We hadden geboekt voor het Admiral hotel, maar werden geplaatst in Kingsway Park hotel, op de 4e etage, kleine kamer waar 'n 3e bed in gepropt was...allemaal te overzien, alleen er was van onze 4 overnachtingen op 3 ochtenden géén water! Badkamer klein, afvoer problemen want het riool was heel goed te ruiken. Dekens vies, slecht gepoetst, ontbijtruimte veel te klein...klachten doorgegeven bij receptie. Er werd ons een kleine korting gegeven op ons verblijf. Ons advies: Nooit boeken dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 5Lineke01-12-2009

geen 3* waard, eerder 2*

kamer in de kelder, via de buitentrap zouden vreemden zo in de kamer kunnen komen via het raam, deze lieten we dan ook niet open staan. In de douche/wc ruimte kon je je kont niet keren, zo klein. Zeker geen aanrader, de buitenkant ziet er gezellig/Engels uit. De binnenkant is heel armoedig.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 5Harma29-11-2008

Hotel Kingsway Park and Admiral verbazend sober

Hotel Kingsway Park heeft 3 *, maar is uitgeleefd. Sober is goed, maar nog geen haakje om de jas op te hangen. Absoluut niet voor grotere en langere mensen. Ontbijt ronduit slecht. 71 treden voordat je op de hotelkamer bent. Behoorlijk vies en stank vanuit de keuken. Niet aan te bevelen als je iets meer wilt dan een kort bed en een klein toilet. En enkel als je goed ter been bent.

Gereisd met partner in november 2008

• 7S. Brouwer23-11-2008

Aanrader voor een paar dagen Londen.

Het verblijf in het hotel beviel ons goed, het personeel was aardig. Het hotel bevindt zich op een kleine loopafstand van het metrostation padington. De kamers waren ruim genoeg, behalve de badkamer. Badkamer was erg klein. Wel elke dag schone handdoeken en het hotel was verder mooi schoon. Dit hotel kan ik zeker aanraden voor 2/3 dagen.

Gereisd met familie in december 2007

• 7Daenen e/v Adema03-08-2008

Redelijk hotel, wel voor herhaling vatbaar

Goede overnachtingsplaats voor een verblijf in Londen. We hebben een vierpersoonskamer gehad met heel weinig loopruimte. Heel belangrijk in een hotel; de bedden waren prima. Badkamer (in kastformaat) was heel sober. Voor die prijs had het wel wel luxer gemogen. Ontbijt was echt engels; geen luxe maar goed voor deze periode.

Gereisd met familie in juli 2008

• 5W. menschaart30-04-2008

Van buiten ziet het er erg netjes uit, van binnen zou het best een opknapbeurt mogen hebben. De mensen die het hotel runden spraken zeer slecht engels! Het waren mensen uit azie die het hotel runden. We hadden bij d-reizen aangegeven dat we liever niet op de begane grond een kamer wilden hebben,maar op de 1e of 2e etage. Dit stond ook in de voucher. We kregen een kamer in de kelder! langs de eetkamer,waar we om half 8 al direct gewekt werden door mensen die gingen ontbijten. De douche was heel erg klein, je kon je net omdraaien. Gelukkig waren we er niet veel, maar we hadden dit niet verwacht. Pluspunt: de mensen die er werken waren wel aardig.

Gereisd met partner in april 2008

• 6M. Bakker29-04-2008

Het hotel is prima waar het voor bedoelt is namelijk slapen. De kamers zijn erg kjlein en wij zaten helemaal bovenin waardoor je elke keer vele trappen op en af kon. maar de bedden lagen perfect en het zag er gewoon uit.

Gereisd met familie in april 2008

• 7R. Vijlbrief02-04-2008

Eenvoudig Hotel in rustige omgeving en slechts 200 meter afstand tot metro/treinstation. Gemoedelijke sfeer.

Best een aanrader..

Gereisd met familie in maart 2008