Hotel Kingsway Hall

11 reviews over Hotel Kingsway Hall in het Nederlands

Fantastisch hotel

Roel
29-5-2017

Fantastisch hotel. Is de 4-sterren deluxe helemaal waard: prachtige traditioneel ingerichte kamers (erg Brits), voorzien van alle faciliteiten die je maar nodig kan hebben.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is erg goed. Geen smakeloze full English breakfast buffetvorm, maar geweldige smoothies, worstjes, scrabbled eggs etc.

Ik heb twee nachten overnacht in de Kingsway Hall.

Het hotel is heel goed gelegen. Zowel voor toeristische als zakelijk reizen is alles snel bereikbaar.

Met de taxi aangekomen en personeel doet de taxi open en haalt je bagage uit de taxi richting incheck balie.

Check in ging heel snel en personeel maakte een snell babbel.

Op het eerste gezicht ziet de kamer er ouderwets uit, maar het valt wel mee. Misschien een beetje aan de kleine kant als je met meerdere bent.

Heel goede badkamer met een verwarmd handdoekenrek! Het kranencomplex in het bad vraagt toch enig studiewerk.

Het ontbijt is heel uitgebreid met een volledig continentaal en engels ontbijt. De bar gaat al om 12 uur dicht wat, gezien het toch wel redelijk zakelijk karakter van het hotel, toch vrij vroeg is. Wij werden professioneel naar buiten gewerkt.

Ik kom toch zeker terug naar dit hotel als ik in de buurt moet zijn.

Goed zakenhotel

John
29-7-2013

Hier verbleven voor een congres elders in Londen. Het hotel ligt op loopafstand van metrostation Holborn. Met rechtstreekse verbinding met Heathrow en het financiële district. Goed (english) ontbijt, maar ook het diner is de moeite waard (met korting voor hotelgasten). Goed verzorgde kamers.

Kwalitatief uitstekend hotel

Hans Jansssen
4-1-2012

Prima kamers; uitstekende ligging; vriendelijke medewerkers; goed eten; kortom een perfecte locatie als uitvalsbasis voor stedentrip Londen.

Net hotel perfecte locatie

Karin
30-5-2010

Wij zijn hier net voor de kerstdagen een aantal dagen geweest. Het grootste voordeel aan dit hotel is de ligging. Het ligt centraal en dichtbij metro stations. De voorzieningen in de kamer waren prima. Daarentegen viel het ontbijt ons enig sinds tegen, maar voor Engelse begrippen verwachten wij er ook niet zoveel van. Verder is Londen een super stad!

Mooi hotel met een centrale ligging

Jos & Claire
29-6-2009

Wij hadden een mooie kamer, met zitje, genoeg kastruimte, een strijkijzer en faciliteiten om thee te zetten en schoonmaak is dagelijks. Het uitzicht was op een muur van een ander gebouw, maar dat was niet erg.

Ontbijt was goed, genoeg keuze. We hebben ook 1 avond in het hotel gedineerd, was erg goed, maar wel wat prijzig.

Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel.

Dus een echte aanrader.

Mooi hotel, zeer goede ligging

John Goossens
2-5-2009

Hotel op 5 minuten loopafstand van underground station Holborn en nabij covent garden en seven dials. Personeel is zeer hoffelijk, kamers zijn ruim (we hadden kamer op 4e verdieping) en zeer schoon. Kamers zijn wel vrij gehorig. Eten in hotel-restaurant was prima. Het italiaans restaurant Strada recht tegenover het hotel was ook zeer goed en zeker een aanrader.

uitstekend hotel

Leo Van Lierde
6-4-2009

Verblijf 2 tot 5 april 2009. Kamer op de tweede verdieping voortreffelijk: ruime badkamer, comfortabel kingsize bed, thee & koffiefaciliteiten, strijkplank. Uitzicht op achtermuren van andere gebouwen, maar dat geeft niet. We hebben lekker goed geslapen. Het Engelse ontbijt was voortreffelijk en lekker, de bediening efficient en zeer vriendelijk. Hoffelijkheid is trouwens het hoofdkenmerk van het personeel. Gedineerd in het Harlequinrestaurant. Perfecte service. Het 'three course menu' weergaloos. Eindconclusie: schitterend hotel. Tenslotte nog dit voor fans van klassiek muziek: het hotel werd gebouwd op de plaats waar tot enkele jaren geleden de befaamde orkestzaal Kingsway Hall was gelegen.(vandaar de naam van het hotel) In deze zaal werden tal van thans historische opnamen gemaakt. De akoestiek van de zaal behoorde tot de beste ter wereld.

Goede ligging

Brenda
18-2-2009

Zoals aangegeven was de ligging goed. Dichtbij metro Holborn en op loopafstand van Covent Garden en Leicester Square.

Hotel is wat gehorig maar ik heb nooit anders meegemaakt in Londen. Keurige en nette kamers, personeel is vriendelijk. Prijs is redelijk, wel goed uitkijken waar je boekt. Bij het hotel zelf nog het voordeligst. Vlak voor je gaat controleren of de prijs nog naar beneden is gegaan zodat je de boeking kunt aanpassen.

2008

Het valt niet mee om in London de juiste prijs/kwaliteit verhouding te vinden bij hotels. En op internet lees je vrij veel horror-verhalen over hotels in London. Kingsway Hall voldeed prima. Vooral de ligging is prettig. Service was prima. Geen wachtrijen bij het ontbijt. Kamers niet al te groot maar is normaal in London. Omdat we elders hadden gelezen over onrust op straat 's nachts hadden we kamers aan de achterkant. Geen geweldig uitzicht (muur) maar wel een goede nachtrust.

We hebben een aantal aanbieders voor Kingsway Hall voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kingsway Hall in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kingsway Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.