Hotel Kandara Guest House

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kandara Guest House voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goede guesthouse

Ria den Hollander,
17-5-2018

Zeer vriendelijke en goede, openbaar vervoer voor de deur, betaalbaar en een uitstekend ontbijt.

2 reviews over Hotel Kandara Guest House in het Nederlands

Goede guesthouse

Ria den Hollander,
17-5-2018

2008

Sorry, but what is kimerikas? Jane

sweeta-bo
26-3-2008

Sorry, but what is kimerikas?

Jane.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kandara Guest House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kandara Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.