Hotel Jurys Inn Chelsea

Hotel Jurys Inn Chelsea

8.2Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Chelsea voor je op een rij gezet:

• Sauna

12 reviews over Hotel Jurys Inn Chelsea

• 8Edwin23-06-2013

Fantastich hotel

Zeer goed hotel op korte loopafstand van metrostation Imerial Wharf. Ruime en nette kamers en een complete badkamer. Voldeed wederom aan de verwachting van een Jurys Inn Hotel!

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9Danny02-05-2013

Uitstekend hotel!

Hotel oogt zeer nieuw. Kamers modern, ruim en schoon (wij hadden kamer 123). Met 3 personen op kamer van 23 m2. Twee tweepersoons boxspring bedden. Geen gebruik gemaakt van ontbijt. Hotel was echt alleen om te slapen en douchen/verzorgen. Overground station Imperial Wharf tegenover hotel. Eén station later overstappen op West Brompton, je zit dan op de groene metrolijn. Ideaal! Reisindicatie: 20 min van hotel naar Big Ben. Tegenover hotel supermarkt. Hotel ligt in prima wijk en op 10 min lopen van stadion Chelsea. Daar ligt ook het metro station Fulham Broadway. Mocht je na middernacht nog naar hotel willen moet je via dat metro station en dan naar hotel lopen, laatste trein komt namelijk om 23.59 aan op Imperial Wharf. Voor stedentrip uitstekend hotel. Ik snap niet dat de ligging zo'n lage beoordeling krijgt als je in 20 min in het hart van de stad bent!? Zelfde soort hotel in hartje Londen onbetaalbaar. Ideaal dus!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 7Ilja104-01-2012

Afgelegen, maar schoon en rustig

Jurys Inn Chelsea ligt vrij afgelegen, in een goede nieuwbouwbuurt bij tube station Imperial Warf (lijn Overground). We kwamen hier terecht omdat we een kamer voor 3 personen wilden, de keuze is in Londen dan beperkt. Het is een redelijk nieuw en schoon hotel, de kamers zijn mooi, ruim en rustig. Op de kamer is koffie en thee gratis aanwezig. Voor Wifi moet je betalen. Het restaurant is niet bijzonder qua eten, niet al te duur. Aan de overzijde is een goed gesorteerde supermarkt voor de liefhebbers van snacken op de kamer.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 8graham03-03-2007

ik ben in augustus 2006 in dit hotel geweest , het is een goed hotel schoon, goed ontbijt leuke bar. 15 minuten lopen van metro station fulham broadway en 10 minuten lopen van stamford bridge het stadion van chelsea

Gereisd in maart 2007

• 8manon25-07-2005

Ik heb hier een half jar stage gelopen. Het is een nieuw hotel, open sinds april 2004. Fulham broadway is het dichtbijzijnde metrostation, ongeveer 10/15 min. lopen of 5 min. met de bus. goed ontbijt (full en continental ontbijt) kamers zijn zeer netjes. Ook heeft het hotel een restaurant en een bar.

Gereisd in juli 2005

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen