Hotel Jurys Inn Chelsea

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Chelsea voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Jurys Inn Chelsea in het Nederlands

Fantastich hotel

Edwin, 23-6-2013

Zeer goed hotel op korte loopafstand van metrostation Imerial Wharf. Ruime en nette kamers en een complete badkamer. Voldeed wederom aan de verwachting van een Jurys Inn Hotel!

Uitstekend hotel!

Danny, 2-5-2013

Hotel oogt zeer nieuw. Kamers modern, ruim en schoon (wij hadden kamer 123). Met 3 personen op kamer van 23 m2. Twee tweepersoons boxspring bedden. Geen gebruik gemaakt van ontbijt. Hotel was echt alleen om te slapen en douchen/verzorgen.

Overground station Imperial Wharf tegenover hotel. Eén station later overstappen op West Brompton, je zit dan op de groene metrolijn. Ideaal! Reisindicatie: 20 min van hotel naar Big Ben.

Tegenover hotel supermarkt. Hotel ligt in prima wijk en op 10 min lopen van stadion Chelsea. Daar ligt ook het metro station Fulham Broadway. Mocht je na middernacht nog naar hotel willen moet je via dat metro station en dan naar hotel lopen, laatste trein komt namelijk om 23.59 aan op Imperial Wharf.

Voor stedentrip uitstekend hotel. Ik snap niet dat de ligging zo'n lage beoordeling krijgt als je in 20 min in het hart van de stad bent!? Zelfde soort hotel in hartje Londen onbetaalbaar. Ideaal dus!

Afgelegen, maar schoon en rustig

Ilja1, 4-1-2012

Jurys Inn Chelsea ligt vrij afgelegen, in een goede nieuwbouwbuurt bij tube station Imperial Warf (lijn Overground). We kwamen hier terecht omdat we een kamer voor 3 personen wilden, de keuze is in Londen dan beperkt. Het is een redelijk nieuw en schoon hotel, de kamers zijn mooi, ruim en rustig. Op de kamer is koffie en thee gratis aanwezig. Voor Wifi moet je betalen. Het restaurant is niet bijzonder qua eten, niet al te duur. Aan de overzijde is een goed gesorteerde supermarkt voor de liefhebbers van snacken op de kamer.

goed hotel

Leonie, 16-3-2008

goed hotel. iet wat ver van een metro station maar pak gewoon de bus en dan ben je er dichtbij.

goede bedden! ontbijt is erg goed, en uitgebereid.

Kamers erg ruim, nadeel geen minibar!

er wordt goed schoongemaakt.

nog een extraatje.. .ROBBIE WILLIAMS woont er tegen over!!!

ik ben in augustus 2006 in dit hotel geweest , het is een goed hotel

schoon, goed ontbijt leuke bar.

15 minuten lopen van metro station fulham broadway en 10 minuten lopen van stamford bridge het stadion van chelsea

Ik heb hier een half jar stage gelopen

manon, 25-7-2005

Ik heb hier een half jar stage gelopen.

Het is een nieuw hotel, open sinds april 2004. Fulham broadway is het dichtbijzijnde metrostation, ongeveer 10/15 min. lopen of 5 min. met de bus.

goed ontbijt (full en continental ontbijt) kamers zijn zeer netjes. Ook heeft het hotel een restaurant en een bar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Chelsea in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Chelsea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jurys Inn Chelsea scoort een 8.25 uit 10 op basis van 12 reviews.