Hotel InterContinental London Park Lane ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Max

Steeds excellente service !

Max
15-9-2010

Nu voor de derde keer verbleven in dit hotel. We checkten rond 12 uur in en kregen meteen een kamer op de 5de verdieping met een klein zicht op het park . De kamers zijn zoals altijd klein maar zeer luxueus afgewerkt : B&O Televisie, Bose installatie, luxe badkamer met regen douche in het bad, perfect hoog bed ,....

Dit is noch maar één van de hotels die verschillende services geven zoals portiers ( veel ), die in de avond het bed openleggen en het weerbericht en voetmatjes leggen , ...

Er was een extra bed in de kamer maar we konden nog rondwandelen in de kamer.

Gelukkig hebben we weer met punten betaald zo konden we de prijs ( +- 250 euro ) omzeilen !

Het hotel heeft een perfecte locatie aan Old Park Lane en met de shoppingstraten op wandelafstand .

De conciërge was uitermate vriendelijk en zéér helpvol . We hadden geen ontbijt maar uit vorige bezoeken weet ik dat het van een zeer goede kwaliteit is .

We zouden zeker terugkomen naar dit IC hotel !