Appartement Inn Pimlico

Appartement Inn Pimlico

7Goed

Engeland, Groot Londen, Londen

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Inn Pimlico?

7Goed

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

1 review over Appartement Inn Pimlico

• 2017
    7Ingrid17-05-2017

ideaal voor bezoek aan london

appartement in een groot herenhuis totaal 14 appartementen over meerdere etages verdeeld . geen lift ! appartementen zijn verschillend van studio tot 1 bedroom . gelegen aan een drukke straat dus kan gehorig zijn . underground om de hoek ideaal (victoria line) . kleine kitchenette met 2 kookpitten en magnetron en koelkast . prima bedden , kleine badkamer . Op loopafstand van bigben ect ( 20 min) 1 bedroom appartement is ruim prima voor 2 personen bed wel wat smal ( 140) . tv eethoek slaapbank
    4 dagen geweest maar geen huishoudelijke dienst gezien dus ook geen handdoek wissel min puntje . prima voor sight seeing London .

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

0 tips over Appartement Inn Pimlico