Hotel Indigo London Tower Hill ****

Hotel Indigo London Tower Hill ****

Hotel Indigo London Tower Hill
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Indigo London Tower Hill voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Indigo London Tower Hill in het Nederlands

Superhotel op uitstekende locatie

Desiree en Ben, 4-1-2018

Wij zijn al zeer regelmatig in Londen geweest maar dit was met afstand het beste hotel waar wij gezeten hebben. De ontvangst was al heel netjes en daarna kwamen we op de kamer die echt helemaal geweldig is.

De kamer was zeer ruim met een zitje met heerlijke stoelen. Ook het bed was uitstekend evenals de badkamer. Ook hadden we een Nespresso machine en dagelijks werden de cupjes bijgevuld. Wat ook helemaal super was, was dat dagelijks ook gratis de gehele minibar werd aangevuld. En ook kregen we dagelijks gratis de krant netjes voor onze deur bezorgd.

Ook de locatie was prima, vlakbij diverse metrostations en de Tower Bridge.

Kortom een superhotel, het is wel wat prijziger, maar daar krijg je absoluut veel voor terug.

Erg goed hotel!

Sanne, 16-8-2013

Zeer mooie kamers met nespresso machine, ipod docking station, gratis minibar en heerlijk bed. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Dicht bij metrostation en bussen rijden naar het centrum van Londen.

TOPPER

F. van den Bos, 6-10-2012

Mooi en goed Hotel. Ligging gunstig, dicht bij de metro en Tower Bridge.

Prima bed en behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indigo London Tower Hill in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indigo London Tower Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Indigo London Tower Hill scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.