Hotel Imperial

6.9Voldoende

71 reviews over Hotel Imperial

• 2017
    3Peter11-02-2017

Volgende keer toch maar een ander hotel

Kamers veel te warm, geen mogelijkheid om zelf de verwarming te regelen. Slechte bedden.

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

7Petra van Aert09-09-2016

Wat you see is what you het.

Net hotel. Wel basic maar voor het ontdekken van de stad een mooie uitval locatie. Na het inchecken de WiFi code gehad. Kamer was schoon. We zaten aan de voorkant vh hotel dus als de ramen openstaan hoor je alles van wat er op straat gebeurt. Je zit heel dicht bij tubestation Russel square dus je kan vanuit daar overal naar toe. Heynis geen groot modern hotel maar voor onze overnachting was het goed in verhouding met de prijs vd kamer. ,s Morgens naar het ontbijt gegaan. Inderdaad daar kunnen ze alleen heel moeilijk kijken maar er werd genoeg bijgevoegd. Geen kaas of ham bij het ontbijt. Ik ga er graag terug naar toe als ik weer een keer naar Londen ga.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 3Rjong08-06-2015

Nee bedankt!

Personeel kan niet glimlachen. De hele ochtend waren de gangen naar onze kamer geblokkeerd door bergen was en het karretje van het kamermeisje die zuchtend en steunend daar iets stond te doen. Ook bij het ontbijt kon er geen lachje af. Zaterdagavond was er disco in het naastgelegen casino waar je wel naar moet luisteren omdat slapen met dicht raam erg benauwd is. Bedden liggen vreselijk en wiebelen. Kortom geen aanrader!

Gereisd met partner in mei 2015

• 7sabine de leenheer14-11-2013

Goed hotel.

Vrij groot. 'S morgens om 9u moest je aanschuiven aan de ontbijtzaal.

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

• 7Jenny en Gert14-01-2013

Prima hotel

Zijn er met vrienden net voor de kerst geweest, prima hotel goed ontbijt en de ligging is top!! Onze kamer was schoon wat ik erg belangrijk vind en de bedden waar ook goed. Om de hoek de ondergrondse en 15 min lopen ben je in Oxfordstreet! Tja de hotels zijn over het algemeen wel prijzig dat is bekend!!

Gereisd met vrienden in december 2012

• 5T.Twickler-Vink27-10-2012

Voor deze prijs mag je meer service verwachten

De bedden leken wel veld bedden, als je er op ging, zitten rolden ze al van hun plaats. Er stond nog etenswaar van vorige gasten in de koelkast. Het bad, waarin je moest douchen: geen antislip op de bodem en de douchekop hing voor de wat langere mensen veel te laag.Ondanks dat wij incl. ontbijt hadden geboekt, moesten wij betalen voor een meeneem-ontbijt, omdat we om half 6 's morgens al de terugreis aanvaardden. Dat hebben we trouwens niet gedaan, omdat het vermoeden er was, dat dat pakket dan al de dag van te voren klaar gemaakt zou worden. De dames achter de balie stonden een beetje schaapachtig te lachen, toen we met een klacht kwamen en de nachtportier scheen oost-indisch doof te zijn voor een 'good morning'

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7fam. brouwers13-07-2012

eenvoudig maar goed

eenvoudig , groot hotel. vanuit dit hotel is het via de metro eenvoudig de meeste toeristische terkpleisters te bezoeken. ook het bezoek van het chesea-stadion is (lopend)gedaan.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 7e_van_dijk05-07-2012

Goede ligging van het hotel

Een prima hotel, nette kamers, oogt netjes, en vriendelijk personeel. De ontbijtruimte ziet ererg netjes uit, het ontbijt is nogal Engels georienteerd en weinig andere keus dan alleen jam op de tafels en wat muesli/cruesli . Als Nederlanders zouden wij het ontbijt graag wat meer uitgebreid zien. Het hotel ligt aan het Russell Square Gardens, een mooi parkje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Chantal JAnssen31-05-2012

Prima hotel voor een weekend

Hotel imperial in Londen is een prima hotel voor een weekend. De kamers zijn klein, maar wel schoon. De bedden zijn aan de kleine kant en niet erg stabiel. Lokatie is prima. Ontbijt: Engelse ontbijt Kamers hebben geen airco dus in de zomer wordt het wel erg heet.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Esmee Bakkenes07-03-2012

Prima hotel, gunstig gelegen

Dit hotel is prima en schoon. De badkamer was bij ons ook schoon, iets wat wij wel belangrijk vinden. Ook heel gunstig gelegen, vlakbij het metrostation, waardoor je overal heen kan. Ontbijt moet is engels, moet je net van houden, wij ontbeten meestal buiten het hotel.

Gereisd met partner in mei 2011

2 tips over Hotel Imperial

• hoorenwerck28, 25-02-2012

Oystercard, Stadium tour bij Arsenal, Eten bij Giraffe op Brunwick, Batteresea Pei station (Covent Garden) en Sophies Steak House bij Covent Garden. Primark, Subway

• e_van_dijk, 05-07-2012

Dit hotel is altijd goed voor een weekend of een paar nachtjes om Londen te bezoeken/verkennen. Oxfordstreet is een gezellige drukke winkelstraat, de moeite om deze straat te bezoeken. En: koop een dagkaart voor de metro, zo kun je overal naartoe.

0 vragen over Hotel Imperial

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch

• ZwembadZwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats