Hotel Ibis Styles London Leyton

7,8

3 tips over Hotel Ibis Styles London Leyton

Dennis, 18-9-2013
Hotel ligt op ongeveer 45 min reizen van London City als je met de metro naar station Leyton reist. Echter is het dan nog een half uur lopen. Waltinston Staw Station is ongeveer 15 min met de trein. Ook vanaf London City is hotel met dagkaart bereikbaar. Kosten dagkaart 8 pond. Vliegen op London City geeft goedkopere tickets en is een rustige en knusse luchthaven.
Yvonne, Rob & Bas, 28-8-2012
Koop vooraf een zgn. "London Pass". Dit geeft je een x aantal dagen onbeperkt vervoer op bus, under- & overground en trein plus grotendeels toegang tot veel bezienswaardigheden.
Yvonne, Rob & Bas, 24-7-2012
Koop de " London-Pass", een combi-kaart voor een groot aantal bezienswaardigheden plus alle OV binnen Groot-Londen.