Hotel Ibis Styles London Leyton

8 reviews over Hotel Ibis Styles London Leyton in het Nederlands

Prima! :)

Anna
18-2-2018

Prima hotel voor een stedentripje. Onze kamer was netjes en schoon. Badkamer was schoon. Alles was kortgeleden nog gerenoveerd. Het hotel bestaat uit twee delen: het hoofdgebouw en een ander gebouw aan de overkant van de (drukke) straat. Ontbijt was simpel, maar prima om het buikje te vullen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Bij uitchecken mochten we onze koffers (kosteloos) nog een dagje laten staan.

Op ongeveer 15 minuten lopen bevindt zich metrostation Walthamstow. Je kunt ook de bus daarnaartoe nemen, of meteen door naar het centrum. Walthamstow is in zone drie. Tip: koop een Oyster card voor zone 1+2. Daarmee kun je het voordeligst met het openbaar vervoer reizen (ook de bus!).

beter iets duurder en dichter bij het centrum.

A van Dijk
24-10-2017

Verschillende bubbeldekkers stoppen (iedere 10 minuten) voor het hotel, deze doen er ruim een uur over om bij "de actie" te komen. De bussen geven geven goed aan welke volgende halte er volgt. Dichtstbijzijnde metrohalte ligt op 15 minuten wandelen (in het donker een minder prettig voelende route naar het hotel). De hotelkamers zijn toe aan een opknapbeurt. Meubilair is "op", raam gaat niet open, wastafel verstopt, douchekop spuit water aan de bovenkant ipv onderkant. Bed was schoon en dat is voor mij het belangrijkste. Ontbijt is prima om de buik te vullen. Afbakbroodjes, sneetjes brood om te toasten, fruit uit blik, geen ei en zeker geen engels ontbijt. De enige koffiemachine veroorzaakt soms een opstopping.

Oude reviews (archief)

Niet wat wij ervan verwachten

Veronique
12-12-2016

Wij vonden het hotel niet goed! Ontbijt was slecht! Wij kwamen aan op onze kamer s'avonds en was ijskoud raam stond open, moesten we de airco aanzetten dit duurde zeker een kwartier voor dat deze warme lucht begon te blazen! Hotel bestond uit 2 delen wij moesten naar de overkant voor ons ontbijt!

Wij vonden het gewoon weg ondermaats!

zeer goed

MH
25-8-2015

Prima hotel voor een weekend weg. Met Openbaar vervoer (bus/metro) is het centrum van London goed te bereiken (circa 30 - 45 min). Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Kamers zijn zeer netjes. Prima bed. Badkamer heel netjes na verbouwing in juli 2015. Ontbijt is prima voor degene die hier niet teveel eisen aan stelt. Aanrader voor een weekend london.

Ideaal voor Citytrip

Dennis
18-9-2013

Wanneer je niet veel eisen stelt aan een hotel voor een Citytrip dan is dit hotel UITSTEKEND! Drie nachten in dit hotel verbleven. Ontbijt was prima en het personeel uitermate vriendelijk. De bedden zijn meer dan goed. Alleen verdient de badkamer een goede upgrade. Er waren nogal wat ouderdomsverschijnselen. Dagelijkse schoonmaak met indien gewenst schone handdoeken. Bus 48 brengt je in 5 min naar groot metro station, waarna je in 30 min op Picadilly Circus staat. Deze bus stop vrijwel voor de deur. Net als bus 55 die in een uur je naar Oxford Street rijdt, midden in het centrum. De binnenstad is dus zeer goed bereikbaar. Helaas was de ontbijtzaal wel wat klein en liet de WIFI van het hotel aardig te wensen over. Echter kom je voor de stad en ben je over het algemeen daar om te slapen dus is dit een prima uitvalsbasis. Veel eetgelegenheden tegen een leuke prijs in omgeving van het hotel. Veel goedkoper dan binnenstad. Buurt is vergelijkbaar met Bos en Lommer in Amsterdam.

Best value for money

Geert
2-8-2013

Geboekt als familie met 2 zonen van 14 . Prima kamer, volwaardige bedden voor de kids. Ontbijt is gratis, dus niet klagen. maar je hebt alles en voor 5 Pond extra heb je full English breakfast. goeie receprie, beveiligde parking 5 Pond. Bus naar metro stopt voor de deur. (in 45 minuten van hotel tot Londen centrum) aanrader ! (goedkoop maar toch goed hotel)

We doen Londen 2 - 3 maal per jaar en als je met de auto komt is dit een echte aanrader. We komen zeker terug naar dit hotel als we met de kids zijn . ( tot 15 jaar slapen en ontbijten ze gratis mee op de kamer )

Goed en goedkoop hotel voor een citytrip

william2228
11-4-2013

Een weekendje in dit hotel verbleven. Prima verblijf voor een weekend. Schone kamer met prettige badkamer. Het 2 persoons bed was een beetje klein maar sliep prima. De locatie is goed te doen met de bus en metro.

Aantrader

Yvonne, Rob & Bas
24-7-2012

Na lang zoeken naar een betaaldbaar hotel, dit hotel gevonden. Bestaat uit 2 delen, die geschieden worden door een straat. Goede bereikbaarheid met het OV (Bus naar het metrostation of naar de City stopt voor de deur; bus plus metro ca. 30 minuten naar Londen Centrum. Bus alleen ca. 1 uur). Prima ontbijtbuffet (Bij kamerprijs inbegrepen). Engels ontbijt op verzoek (5 pond). Kortom, een aanrder voor wie een betaalbaar en simpel maar goed hotel zoekt in Londen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles London Leyton in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles London Leyton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Styles London Leyton scoort een 7.8 uit 10 op basis van 11 reviews.