Hotel Ibis London Earls Court

Hotel Ibis London Earls Court

8Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis London Earls Court voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Ibis London Earls Court

• 8Dinie28-07-2016

Goed verzorgd voor een nette prijs,

Rustige gasten. Kamers zijn klein maar leuk aangekleed en schoon. Prima boxspring bedden. Alleen smal voor 2 persoons. 2x 1 persoons nemen is aan te raden.. Er is airco. De badkamer is prettig. Het ontbijtbufet is een beetje schraal. Niet veel bijzonders op brood. Maar voldoet toch wel voor een paar dagen. Al met al vind ik het zeker aanrader vooral gezien de prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Jolien Elise23-04-2014

goede locatie

Mijn vriend en ik zijn hier met kerst 1 week geweest. Het is een goed hotel, goede locatie, dichtbij de metro. The kamers zijn schoon, goed bed, goede badkamer, personeel is aardig. We hebben geen ontbijt of avond eten in het hotel gehad, daarom kan ik daar niets over zeggen. Maar wij vonden dit een prima hotel. Het lijkt een beetje ver weg, maar met de metro is het goed te doen.

Gereisd met partner in december 2013

• 8Jolanda & Richard16-06-2010

Net hotel

Ik ben hier meerdere malen verbleven i.v.m. beursbezoek op Earls Court. Gunstige ligging t.o.v. beursplein (5 minuutjes lopen). Eigenlijk alles in het hotel is gewoon netjes verzorgd, van de service tot de kamers tot het ontbijt. Als je alleen voor de beurs komt is de ligging perfect. De metro is ook 5 minuutjes lopen (West Brompton tegenover beursplein). Ruime keuze aan restaurants in de omgeving.

Zakelijk gereisd in januari 2010

• 8anja29-04-2010

fijn hotel

hotel ligt op loopafstand van metro en treinstation, een leuke wandeling naar Harrods en V&a museum , mooie begraafplaats vlak bij, de moeite waard om even overheen te lopen, al was het maar voor alle eekhorentjes die er rondlopen! al met al, vond ik het een prima plek!!

Gereisd met partner in november 2009

• 8Patrick22-04-2010

Prima hotel

Het is een Ibis, maar de kamers vielen zeker niet tegen, Netjes, leuk gemeubileerd. Tov het cenntrum niet zo gunstig. De metro is op loopafstand , maar de rit duurt zelf door een overstap net te lang. Voor een businesstrip perfect, voor een stedentrip iets minder door de afstand.

Zakelijk gereisd in april 2010

• 8Virginia13-11-2009

Goede accommodatie

Ik vind Ibis hotels altijd fijn om naar toe te gaan. Er is geen overbodige luxe, gewoon nette kamers en aardig personeel. Dit hotel is overigens gelegen, dicht bij het nieuwe super-shoppingmall!

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8Arti13-01-2008

Gewoon een standaard hotel, prijs en kwaliteit horen goed bij elkaar, 85 Pond. Netjes en schoon. We konden om 11.00 uur al naar de kamer. Ontbijt kost 7,5 Pond en dat is het niet echt waard. (automatenkoffie met br..smaak) Nauwelijks beleg. Als je het raam openhoudt hoor je de vliegtuigen overkomen naar Heathrow. Naar Underground West-Kensington is het ongeveer 7 minuten lopen. Met bus 25 ben je snel in Olympia, het tentoonstellingsgebouw.

Alleen gereisd in januari 2008

Hotel Ibis London Earls Court info