7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis London Docklands voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ibis London Docklands in het Nederlands

Echt prima hotel voor paar dagen Londen

Eugene
21-6-2016

Lang weekend London met 2 volwassenen en 2 kinderen. Prima hotelkamer met goede bedden, schone badkamer, flatscreen en koffie/thee. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Bacon and eggs, worstjes, vers fruit, yoghurt, etc. Twee metrostations op 5 (Blackwall) en 10 minuten lopen (Canary Warf). Binnen 20 minuten vanaf daar in centrum. Bagage kon blijven staan na uitchecken en bij regen staat er paraplu klaas. Bijzonder aardig personeel!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Prima als je een paar dagen London bezoekt

Lonneke Woudstra
27-10-2013

Dit is een prima hotel, wanneer je overdag de binnenstad in trekt. Kamers zijn klein, behoeven wat onderhoud, maar prima te doen. Ontbijt was minimaal, weinig keus en werd pas laat aangevuld, waardoor men moest wachten. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Het hotel ligt vlak bij metrostation 'Blackwall', vanaf daar kun je overal komen. Blackwall valt binnen zone 2, wat de prijs van een metrokaart ten goede komt.

Gereisd Met partner in oktober 2013

gemiddeld hotel

cityhopper
29-11-2009

Kleine, schone kamer, prima voor een paar dagen Londen. Ontbijt slecht: lange rijen voor het buffet. De capaciteit is onvoldoende als veel kamers geboekt zijn. Ongezellig verlichte bar 's avonds. Bezienswaardigheden Londen goed bereikbaar, naast de DLR.

Gereisd Met vrienden in november 2009

Goed hotel afhankelijk van waar je moet zijn

broost
29-7-2009

Een prima hotel, dicht bij Londen city airport. Afhankelijk van waar je in Londen moet zijn is, kan de locatie gunstig zijn. de DLR is dicht bij, en kan je snel op veel plekken in de stad brengen. Dicht bij O2 dus geweldig voor concerten. Groot voordeel si dat het hotel door goede isolatie erg stil is, ondanks het drukke district (vliegverkeer op Londen cit airport vliegt 's avonds niet).

Gereisd Zakelijk in januari 2009

Prima plaats voor een eenvoudige overnachting

ronald
27-5-2009

Met een groep hebben we gedurende een paar dagen tuinen en parken in en om Londen bezocht. Het Ibis Docklands heeft ons goede overnachtingen en ontbijt verzorgd. Een continaal ontbijt is keurig verzorgd. En met zowel het openbaar vervoer kan je heel Londen goed bereiken. Het hotel is zelf prima met de auto te bereiken vanuit bijvoorbeeld Dover. PRIMA overnachtingen voor trip!!

Gereisd Met vrienden in mei 2009

Valt erg tegen

P Duijzers
12-2-2009

Het hotel, ibis docklands, viel heel erg tegen, gezien de eerdere ervaring die we in parijs hadden bij bercy village. Kamers wat goedkoper uitgevoerd, hoop herrie, hele slechte service/klantvriendelijkheid, kon geen lachje vanaf van de dames die overdag stonden.

Ontbijt was karig, zeker omdat engeland meer een ontbijd cultuur heeft dan frankrijk was dit niet goed. In frankrijk 10 keer beter dus. in de avond niet gezellig, alleen wat zakenlui en de keukenploeg die stond te poolbiljarten.

De DLR is in de buurt, alsmede lijn 15 die je zo naar veel plekken brengt, alleen moet je daar wel een stuk voor lopen, wat in de avond niet echt prettig is voor sommige mensen ivm tunneltjes etc. Voordeel is dat er permanent camera toezicht is, das bijna in heel london.

Al met al geen hotel voor ons om terug te keren, ze moeten nog een hoop leren, kijk eens bij de franse collega`s!

Gereisd Met partner in februari 2009

Viel erg tegen

p duijzers
12-2-2009

Naar de ervaringen van ibis in parijs, voor london weer een ibis geboekt.De omgeving valt tegen, niet de verwachte restaurants en leuke winkels, metro was eind omlopen, en klantvriendelijkheid en ontbijt viel erg tegen, ze kunnen nog een hoop leren van ibis bercyvillage in parijs.

Gereisd Met partner in februari 2009
2007

Prima hotel, met standaard kamers die je bij deze ketens

Frank
30-5-2007

Prima hotel, met standaard kamers die je bij deze ketens mag verwachten. Keurig verzorgd. Ontbijtbuffet met meeste standaard keuzes (geen Engels ontbijt). Hotel direct in naast het Dockland Lightrail (DLR) Station Blackwell (ca. 10 minuten van undergroundstation Tower Hill). Ramen prima geïsoleerd, dus een rustige nachtrust.

Gereisd Familie in mei 2007

Vrij nieuw hotel, nette kamers

Joop
13-2-2007

Vrij nieuw hotel, nette kamers.

Gereisd Anders in februari 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis London Docklands in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis London Docklands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.