Hotel Ibis London Docklands Excel

Hotel Ibis London Docklands Excel

6.6Voldoende

Engeland, Groot Londen, Londen

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis London Docklands Excel voor je op een rij gezet:

• Sauna

16 reviews over Hotel Ibis London Docklands Excel

• 2018
    6Rj20-12-2018

Goed, maar bot personeel!

Hotel is schoon en goed. Ook het ontbijt is ruim voldoende en genoeg keuze. Helaas is het avond personeel ronduit bot en kortaf. Enkele drankjes willen besellen terwijl er niemand in of aan de bar zat. 3 personen personeel die hun mobile telefoon en laptop interessanter vonden. Na 5 minuten gewacht te hebben en voor 2e maal personeel aangesproken te hebben werd men bot geholpen, er kon nog geen lachje vanaf. Betrof 2 mannelijke personeelsleden. Jammer daar verblijf verder prima was.

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

8Anouk02-01-2015

Prima hotel met fijne bedden

Prima hotel maar wat verder van het centrum. Prima bedden, prima kussens, fijne warme douche. Alles erg netjes en proper. Ontbijt is lekker en voldoende maar niet super uitgebreid. Fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Britt27-08-2014

Gewoon goed

Prima accommodatie om te verblijven voor een of een paar nachten. We zijn hier slechts één nacht geweest (met ontbijt) en het was prima bevallen. Ik zelf ben altijd erg kritisch qua hygiëne, maar hier was alles prima in orde. Bedden lagen lekker, tv deed het goed, douche was prima. Aanrader om te verblijven als je slechts een paar dagen in Londen bent. Ook goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Gereisd met partner in december 2013

• 7Melvin van der Geld01-07-2014

Goed hotel!

Goed hotel voor een weekend London. Echter best verwarrend, er zijn 2 London Ibis Docklands hotels. Echter deze heet London Ibis Docklands Exel. Wij stonden dus bij het verkeerde hotel... Met de DLR ben je in 20 minuten in londen. Via DLR station Royal Victroria. Dit station ligt net in zone 4. Vanaf het hotel naar de DLR is ongeveer 10 min lopen. De buurt waar het hotel ligt is modern en nieuwbouw, schoon en oogt veilig. Er zijn twee supermarktjes in de buurt om nog iets te halen voor in je hotelkamer. Ontbijt, ontvangst e.d. is prima en niks op aan te merken. Kamers zijn normaal en schoon. Badkamer is een soort unit, geplaatst in je kamer. Niet storend, erg schoon en geen schimmelplekken of iets dergelijks. Geen last van geluidsoverlast, zelfs niet van de overvliegende vliegtuigen, dit hoor je alleen met je raam open. Volgende keer kiezen wij toch voor een hotel in het centrum van london, want je moet wel vaak overstappen met de metro als je vanaf buiten het centrum komt.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Rob (Zwolle)25-10-2013

Lang weekeinde Kerstshoppen

Goede uitvalbasis voor lang weekeinde venieten van Kerstsfeer en shoppen, eenvoudig maar goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 9gerald bouw26-06-2013

mooi hotel

Dank u wel voor dat wij in uw hotel van donderdag tot maandag mochten slapen. volgend jaar ga ik weer in uw hotel slapen. tot volgend jaar.

groeten Gerald.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7silvan07-04-2011

Prima voor een nachtje. Eten kan beter.

Voor een werkbezoek in London hier een nachtje verbleven vanwege de gunstige ligging ten opzichte van vliegveld (London City) en nabijgelegen werk. Kamer aan de kleine kant maar verder prima. Restaurant had net een grote groep (70 pers) te verwerken gehad waardoor alle tafels nog afgeruimd moesten worden. Kok had er niet zoveel zin meer in want de vis-mixed-grill was matig. Ook 's morgens (06.30!) al een grote groep Japanse senioren aan het ontbijt waardoor nagenoeg alle tafels bezet. Als individu heb je dan het nakijken. Verder prima geslapen en ontbeten, dat is het belangrijkste. Maar een volgende keer weer het naastgelegen Novotel.

Zakelijk gereisd in april 2011

• 6Dana28-12-2010

Slecht Managment

Kamers schoon. Hotel ligt afgelegen. Zijn hier met Kerst met een groepsreis geweest obv halfpension. Diners waren zeer slecht.Ook werd er niets extra's gedaan ivm Kerst, totaal geen sfeer.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8W. van Egmond10-10-2010

Goed hotel in rustige omgeving.

Dit hotel is aan te bevelen, rustige omgeving alleen verweg van alles maar met de trein of taxi ben je er zo in het centrum. Schone kamers, alleen wat aan de kleine kant maar netjes. We waren met een groep 270 personen, alles was goed geregeld, we hebben gegeten in [email protected] restaurant 150 meter van het hotel. Een aanrader dit hotel!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Stoker04-02-2010

goed hotel

Goed hotel, alleen ver weg van alles. Als je naar een musical was geweest en je kwam laat terug dan was dat een heel gedoe. Vooral ook omdat de dlr trein niet helemaal reed vanwege werkzaamheden.

Het ontbijt was keurig verzorgd, met voldoende keus. Lekkere croisants, harde broodjes, bruin en wit brood met genoeg voor erop. Zelfs toetjes en vers fruit was er!

Bij het diner wat we 1 keer in het hotel hebben gedaan moesten we lang wachten, maar het was lekker en helemaal niet duur.

De kamers op de 1e etage vrij gehorig. Alles was wel heel schoon en netjes.

Gereisd met vrienden in februari 2010

Hotel Ibis London Docklands Excel info