Hotel Ibis Budget London Barking

Hotel Ibis Budget London Barking

7Goed

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Ibis Budget London Barking?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget London Barking voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Budget London Barking

• 2018
    8Annetje Breukhorst24-02-2018

geweldig genoten

ik ben hier met werk heengegaan want we gingen naar een beurs. ik verbleef van 15 jan tot 17 januari en ik heb echt genoten in dit mooie hotel. personeel was lief en gaf ons zelfs een gratis welkomstdrankje (colaatje) en we mochten koffie gewoon gratis hebben. hotelkamers waren prachtig. groot bed en mooi ruim moderne badkamer. ik heb genoten, heerlijk hotel. het enige minpuntje is dat ik de prijs een beetje duur vind. 40 pont voor 1 nacht is belachelijk duur maar wat je ervoor krijgt is complete luxe. ombijt was heerlijk. schoonmaker was volgens mij een rus dus die was van zichzelf toch niet aardig (alle russen zijn niet aardig) en ze maakte alleen bed en badkamer schoon en geen eens doekje over tafel. slecht! maar ik heb genoten, heerlijk! <3 love ibis budjet londen

Zakelijk gereisd in januari 2017

• Oude reviews

7Kjeld Vijverberg25-02-2014

Een goed hotel op een goede plek.

We zijn in de zomer van 2013 in Ibis Budget Barking geweest, en het was een prima hotel. De kamers waren netjes opgeruimd toen we er kwamen. We kwamen iets te vroeg, maar we konden toch gelijk naar onze kamer. Er is een busstation op loopafstand. Als je de lijn 238 neemt, dan kom je bij metrostation East Ham of treinstation Barking uit.

Gereisd in juli 2013

• 6Marcel051208-11-2012

Prima, je krijgt waar voor je betaald

Hotel ligt 10 minuten lopen vanaf metro station Barking, prima te lopen. Kamer is niets op aan te merken, onze kamer was vrij nieuw. Het is een budget hotel dus verwacht geen pracht en praal..

Personeel is inderdaad niet belangstellend, maar dat is voor mij ook niet nodig. Een goedemorgen kon er bij ons nog vanaf maar daar was het ook mee gezegd.

De service heb ik een 4 gegeven omdat we 3x moesten vragen om schone handdoeken. 's ochtends was de schoonmaakster vergeten deze neer te leggen, kan gebeuren.. maar los het gewoon direct op.

Gereisd met partner in januari 2012

• 6PWA30-10-2012

Ongeïnteresseerd personeel

Dit ETAP hotel is tegenwoordig een IBIS Budget hotel. Hotel ligt langs snelweg te Barking, 10 minuten van trein-metro station. Eenvoudige schone kamers maar prima te doen voor enkele nachten. Sober ontbijt, maar is dan ook niet duur.

Personeel is bijzonder ongeïnteresseerd / klantontvriendelijk, zegt niets tegen de gasten. Ook 's ochtends wordt er niet opgekeken als je in de ontbijtruimte komt. Ontbijtmedewerkster heeft 5 dagen lang niet enige aandacht aan ons geschokken, nog niet gegroet ! Zo afstandelijk hebben we het maar zelden meegemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 8Peter K.02-02-2009

Perfect budget hotel!

Etap Barking is een perfect, goedkoop hotel voor diegene die met z'n auto Londen bezoekt! Makkelijk bereikbaar, gratis parkeerruimte, en een ondergrondse station op 10 min. lopen, vanwaar je in 15 min. in hartje Londen zit!! Kamers met douche en toilet zijn schoon en netjes. Ontbijt stelt niet veel voor, kun je beter zelf halen, bv. in de grote 24/7 Tesco supermarkt naast het hotel.

Gereisd met partner in februari 2009

Hotel Ibis Budget London Barking info