Hotel Hoxton

Engeland, Groot Londen, Londen

9.1Fenomenaal

11 reviews over Hotel Hoxton

• 8Toni09-01-2017

Wat een gaaf hotel, echt de hotspot van de stad!

Kamers waren mooi maar wel klein. Service was prima en het ontbijt was heerlijk. De pubs in Engeland gaan om 11 uur dicht en dan gaan mensen uit de buurt naar de bar van het hotel. Moet je wel van houden die drukte. Het geeft wel het gevoel dat je in een wereldstad bent! Uberhip maar wel duur!

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Annemiek26-10-2016

Perfecte locatie, geweldig hotel!

The Hoxton Hotel ligt midden in de hippe wijk Shoreditch. De kamers zijn prachtig en schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk! Het eten in het hotel is aardig, er zijn plekken in de wijk waar je beter kunt eten, zoals Pizza East. Aan het einde van de middag is er een dj in de bar en komen er bewoners uit de wijk om hier een drankje te drinken.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9AngieV13-01-2014

Geweldig hotel

De Hoxton is een geweldige trendy hotel met zeer comfortabele kamers. Als je vroeg boekt kun je leuke deals krijgen! De locatie is perfect in East End, dicht bij de metro en op loopafstand van Brick Lane (mis dit niet.) De lobby voelt niet als een normale lobby, maar meer als een ingang van een trendy Club. Normaal eten we nooit in een Hotel, maar op vrijdagavond hebben ze een DJ in de lobby/restaurant en dat was een heel leuke ervaring! Het personeel in het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was zeer comfortabel, met een heel mooi tweepersoonsbed, kluis, tv, koffiezetapparaat/waterkoker, haardroger , gratis Wifi, schone badkamer en elke ochtend hangt je ontbijt ( fruit, yoghurt en sap) in een paperback aan je deur. Voor ons was genoeg maar ik je een grotere maag hebt is het misschien wat weinig De Hoxton maakte ons verblijf in Londen een van de beste en we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Dorine17-09-2013

Fabulous!!

The Hoxton hotel London is een fantastisch hotel, helemaal niet duur. Heel goed ingericht, modern en fris. Vriendelijk personeel die behulpzaam waren bij onze vragen over uitgaan en vervoer. De buurt is super hip en gezellig. Beetje industrieel, trendy en artistiek. Veel vintage winkeltjes. Erg leuke restaurantjes in de buurt, ook heeft het hotel prima ontbijt en lunchmogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Irina16-05-2013

Leuk hotel op een goede locatie

Leuk kamer en goede badkamer met een regendouche. Klein, maar goed ontbijt. In de kamer was er een waterkoker plus koffie en thee en haardroger. Personeel was erg vriendelijk. Om de hoek is er een gezellig pub The Princess of Shoreditch met eetkamer boven (Engelse keuken). 5 min lopen tot de metrostation.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8cobysharifu03-08-2012

Leuk modern en heel schoon hotel.

Leuke fleurige kamers. Ingericht naar mijn smaak. Goed ontbijt. Gratis wifi. Ik kon zelfs parkeren vlakbij een zij ingang. Ik weet niet of dit betaald parkeren was. Zo ja (dan heb ik geluk gehad, geen parkeerbon).

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Kitty27-12-2011

Beste hotel waar ik ben geweest in Londen

We zijn hier eind november geweest. Locatie is prima, je bent binnen een paar haltes in het centrum. Alles ziet er netjes uit en beneden is een erg gezellig restaurant en plek om een drankje te doen.

Gereisd met partner in november 2011

• 9smets l12-10-2011

zeer goed hotel

jaren naar londen de hoxton hotel was een ontdekking vriendelijk personeel gezellig restaurant en bar kamers mooi ,bedden zeer goed,badkamer met regendouche,alles net en proper. s'morgens ontbijt aan de deur,zakje met fruitsap,banaan,potje yoghurt. in ijskast flesje water en ook gratis aan de receptie. vroeg boeken,lage prijs metro old street op 5 min van hotel dit hotel is een aanrader.volgende keer weer hoxton.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Monique03-01-2010

Onvergetelijk!

Ik heb samen met mijn vriend vijf nachten in dit hotel verbleven tussen kerst en oud&nieuw en mede dankzij dit hotel is dit voor ons een onvergetelijke vakantie geworden. Het hotel is in één woord geweldig: fantastische kamers, een sfeervolle lounge en restaurant en sublieme service en gastvrijheid! Als ik weer een keer naar Londen ga, houd ik dit hotel zeker in het achterhoofd. Een aanrader!

Gereisd met partner in december 2009

• 10Martin28-09-2009

Hip, schoon, relaxed, SUPER !

The Hoxton is echt een geweldig hotel. Erg mooi allemaal, de lobby, restaurant, kamers, badkamer met regendouche, het terras op het binnenplein. De service is super, ontzettend vriendelijk personeel, dagelijks gratis 2 flesjes water en een flesje melk in de koelkast, en als je wilt gratis basis ontbijtje (yoghurt, banaan en flesje jus). Ook de ligging is perfect, 5 min lopen van Old Street metro (Northern Line). De wijk Shoreditch is modern, hip, jong, met een hoop leuke restaurants, barretjes en genoeg uitgaansmogelijkheden (Brick Lane bijv.). Naast the Hoxton zit ook een leuke bar en een goed Italiaans restaurant. Tip, op zondag de Spitalfields Markets op 10 min lopen vlakbij Liverpool Street station, met nieuwe Londense ontwerpers en lekkere eetstandjes. Kortom: echt een aanrader, en als je op tijd boekt (vanaf 3 mnd voor aankomst) echt voordelig.

Gereisd met vrienden in september 2009

Hotel Hoxton info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelDarts, Tafeltennis