Hotel Hoxton

Hotel Hoxton
8,9

11 reviews over Hotel Hoxton in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Kamers waren mooi maar wel klein. Service was prima en het ontbijt was heerlijk. De pubs in Engeland gaan om 11 uur dicht en dan gaan mensen uit de buurt naar de bar van het hotel. Moet je wel van houden die drukte. Het geeft wel het gevoel dat je in een wereldstad bent! Uberhip maar wel duur!

Perfecte locatie, geweldig hotel!

Annemiek
26-10-2016

The Hoxton Hotel ligt midden in de hippe wijk Shoreditch. De kamers zijn prachtig en schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk! Het eten in het hotel is aardig, er zijn plekken in de wijk waar je beter kunt eten, zoals Pizza East. Aan het einde van de middag is er een dj in de bar en komen er bewoners uit de wijk om hier een drankje te drinken.

Geweldig hotel

AngieV
13-1-2014

De Hoxton is een geweldige trendy hotel met zeer comfortabele kamers.

Als je vroeg boekt kun je leuke deals krijgen! De locatie is perfect in East End, dicht bij de metro en op loopafstand van Brick Lane (mis dit niet.) De lobby voelt niet als een normale lobby, maar meer als een ingang van een trendy Club. Normaal eten we nooit in een Hotel, maar op vrijdagavond hebben ze een DJ in de lobby/restaurant en dat was een heel leuke ervaring! Het personeel in het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was zeer comfortabel, met een heel mooi tweepersoonsbed, kluis, tv, koffiezetapparaat/waterkoker, haardroger , gratis Wifi, schone badkamer en elke ochtend hangt je ontbijt ( fruit, yoghurt en sap) in een paperback aan je deur. Voor ons was genoeg maar ik je een grotere maag hebt is het misschien wat weinig

De Hoxton maakte ons verblijf in Londen een van de beste en we gaan zeker nog een keer terug.

Fabulous!!

Dorine
    17-9-2013

The Hoxton hotel London is een fantastisch hotel, helemaal niet duur. Heel goed ingericht, modern en fris. Vriendelijk personeel die behulpzaam waren bij onze vragen over uitgaan en vervoer. De buurt is super hip en gezellig. Beetje industrieel, trendy en artistiek. Veel vintage winkeltjes. Erg leuke restaurantjes in de buurt, ook heeft het hotel prima ontbijt en lunchmogelijkheden.

Leuk hotel op een goede locatie

Irina
    16-5-2013

Leuk kamer en goede badkamer met een regendouche. Klein, maar goed ontbijt. In de kamer was er een waterkoker plus koffie en thee en haardroger. Personeel was erg vriendelijk. Om de hoek is er een gezellig pub The Princess of Shoreditch met eetkamer boven (Engelse keuken). 5 min lopen tot de metrostation.

Leuk modern en heel schoon hotel.

cobysharifu
    3-8-2012

Leuke fleurige kamers. Ingericht naar mijn smaak.

Goed ontbijt. Gratis wifi. Ik kon zelfs parkeren vlakbij een

zij ingang. Ik weet niet of dit betaald parkeren was.

Zo ja (dan heb ik geluk gehad, geen parkeerbon).

We zijn hier eind november geweest. Locatie is prima, je bent binnen een paar haltes in het centrum. Alles ziet er netjes uit en beneden is een erg gezellig restaurant en plek om een drankje te doen.

zeer goed hotel

smets l
    12-10-2011

jaren naar londen

de hoxton hotel was een ontdekking

vriendelijk personeel

gezellig restaurant en bar

kamers mooi ,bedden zeer goed,badkamer met regendouche,alles net en proper.

s'morgens ontbijt aan de deur,zakje met fruitsap,banaan,potje yoghurt.

in ijskast flesje water en ook gratis aan de receptie.

vroeg boeken,lage prijs

metro old street op 5 min van hotel

dit hotel is een aanrader.volgende keer weer hoxton.

Onvergetelijk!

Monique
    3-1-2010

Ik heb samen met mijn vriend vijf nachten in dit hotel verbleven tussen kerst en oud&nieuw en mede dankzij dit hotel is dit voor ons een onvergetelijke vakantie geworden. Het hotel is in één woord geweldig: fantastische kamers, een sfeervolle lounge en restaurant en sublieme service en gastvrijheid! Als ik weer een keer naar Londen ga, houd ik dit hotel zeker in het achterhoofd. Een aanrader!

Hip, schoon, relaxed, SUPER !

Martin
    28-9-2009

The Hoxton is echt een geweldig hotel. Erg mooi allemaal, de lobby, restaurant, kamers, badkamer met regendouche, het terras op het binnenplein. De service is super, ontzettend vriendelijk personeel, dagelijks gratis 2 flesjes water en een flesje melk in de koelkast, en als je wilt gratis basis ontbijtje (yoghurt, banaan en flesje jus).

Ook de ligging is perfect, 5 min lopen van Old Street metro (Northern Line). De wijk Shoreditch is modern, hip, jong, met een hoop leuke restaurants, barretjes en genoeg uitgaansmogelijkheden (Brick Lane bijv.). Naast the Hoxton zit ook een leuke bar en een goed Italiaans restaurant. Tip, op zondag de Spitalfields Markets op 10 min lopen vlakbij Liverpool Street station, met nieuwe Londense ontwerpers en lekkere eetstandjes.

Kortom: echt een aanrader, en als je op tijd boekt (vanaf 3 mnd voor aankomst) echt voordelig.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoxton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoxton in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoxton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoxton scoort een 8.9 uit 10 op basis van 11 reviews.