Hotel Hotel 43

Hotel Hotel 43

6.8Voldoende

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Hotel 43?

6.8Voldoende

8 reviews over Hotel Hotel 43

• 7Nadine03-07-2013

Redelijk hotel.

Het hotel ziet er van buiten netjes en verzorgt uit. Receptioniste (blonde vrouw) onpersoonlijk en niet geintreseerd in de gasten, de bediening bij ontbijt behulpzaam. Ontbijt prima: croissantjes, toast, cereals, gekookt ei, beleg, sap, goed aangevuld. Kamers redelijk netjes en schoon met wat achterstallig onderhoud. Bed elke avond opgemaakt. Buurt was gezellig met om de hoek winkels,restaurantjes, de bus en metro einde van de straat. Twee 2p bedden die redelijk lagen. Groot nadeel: Wij hadden een 3 p kamer geboekt met uitzicht op stad maar werden in kelder geplaatst. Ruime kamer met 2 ramen en deur die uitkeken op binnenplaats van 2 bij 2m en 5m hoge muur. Er kwam via raam dus geen frisse lucht binnen,ook was de kamer erg donker. Er was geen noodtrap en stond er alleen een ladder die je bij het raam van de eerste verdieping kon brengen. Dit gaf ons een onveilig gevoel. We konden de ramen niet openlaten snachts door lawaai van airco's die buiten hingen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 7Natasja08-05-2013

Prima accomodatie

wij waren 2 nachten in hotel 43. Prima accomodatie voor een paar daagjes London. Verwacht geen luxe, maar goed te doen. Zou hier weer terugkomen. Vriendelijke medewerkers Gratis wifi Redelijk ontbijt, verwacht geen hoogstandje, maar de basic dingen zijn aanwezig, croissantje, brood, kaas, vleeswaren. Prima om de dag te beginnen. Redelijke kleine kamers, netjes, prima douche/badkamers Dichtbij metro station

2 nadelen zeer slechte bedden gehorig

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Frieda01-05-2012

Goed hotel met viendelijk personeel

goed hotel, zeer centraal gelegen . Geen overdreven luxe maar gewoon ok. Ontbijt was ook eenvoudig maar genoeg.Personeel was vriendelijk.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 4Michael van den Hijligenberg13-12-2010

Voor 327 pound nooit meer hier heen

Gisteren zijn wij teruggekomen van een weekendje Londen.

Erg leuk weekend gehad maar dat was niet door het Hotel.

Er waren eigenlijk maar 2 dingen goed aan de kamer. De douche en het bed.

Verder een dramatisch hotel voor ruim € 425,00. We hebben een grote Superior kamer geboekt maar je kon niet eens aan de zijkanten van het bed staan. We hebben dit gemeld bij de receptie maar er werd niets mee gedaan. Er werd gezegd dat dit de echt een superior kamer was. Uitgeluld ben je. We hebben het idee dat we in een standaard (budget) kamer zijn geplaatst. Het meubilair was oud bollig.

Het ontbijt was slecht. Simpel zou nog een te groot woord zijn. Het gastenboek in de hal zei al genoeg. Er stonden alleen maar negatieve reactie in. We hadden totaal geen uitzicht. Als we het rolgordijn open deden zagen we alleen 4 muren met alleen maar airco apparaten. Bij deze dien ik dan ook een klacht bij jullie in over het hotel. Het is echt schandalig dat wij voor deze kamer 327 pond hebben betaald

Gereisd met partner in december 2010

• 7Martijn Eichhorn26-06-2010

Centraal gelegen hotel met krappe kamers

Voor een stedentrip zochten wij een hotel met als sleutelwoorden: centrale ligging, betaalbaar, slapen & douchen. Hotel 43 voldoet prima maar biedt ook niet veel meer. Staff is met moeite vriendelijk, kamers zijn klein, ontbijt is basic. Na enig aandringen kregen we toegang tot WIFI. De ligging om de hoek bij Kensingon Park en Queensway metro vergoed veel. Drie metrostops en je bent in het hart van Londen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Annemieke22-07-2009

Leuk hotel op centrale plek

Hotel ligt vlak bij Queensway met veel winkels en restaurants en 2 metro stations. Wij hadden een 3 persoonskamer, niet groot, maar je slaapt er ook alleen maar. Schone badkamer met goede douche. Ontbijtbuffet was klein maar fijn. Dit hotel is waar voor je geld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 5Rob Bertens25-05-2006

Prima ligging, naast Kensington Gardens, vlakbij Notting Hill. Kamers niet erg groot, maar wel schoon. Wij hadden nieuw beddengoed. 's ochtends ontbijt is niet meer dan oploskoffie, wat beleg, paar boterhammen en een croissantje en nog cornflakes. Maar ja, wat heb je nodig, je hangt toch de hele dag in Londen. Wij betaalden maar 22,50 pppn.

Gereisd in mei 2006

Hotel Hotel 43 info