Hostel Home London

Hostel Home London

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag17°12°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Home London voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Home London in het Nederlands

Een keer en nooit meer!

Wilco Hoekstra
23-6-2015

Om te beginnen, met zn 17en op een kamer van mischien net 4 bij 4 meter. Vervolgens probeerder we te slapen wat nauwelijks kon door veel lawaai en de vele drugsverslaafden in en om het hotel. Dan nog het ontbijt, er staat dat je een "Engels ontbijt" krijgt. Als je ergens in een ontbijtzaal je eigen beleg mee moet nemen in Engeland is het inderdaad een Engels ontbijt. Er wordt alleen voor brood en cornflakes gezorgt. Mijn conclussie is dat ik dit niet aanraad en nooit weer ga.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Liever niet meer.

Fabienne Meijer
16-4-2011

Journeys ligt op een redelijke plek in de buurt van King's Cross, maar de badkamers zijn vreselijk en ook de ontbijtzaal is niet om over naar huis te schrijven. We hebben hier een zeer onaangename tijd doorgebracht met koude douches, eten op de stoep omdat er nergens plek was en ongemakkelijke bedden.

Gereisd Met vrienden in april 2011

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Home London in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Home London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.