Hotel Holly House

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Holly House voor je op een rij gezet:

Laatste review

Boek deze niet

Robert Gredt,
13-5-2013

Wordt via touroperator als 3 sterrenhotel aangeboden, het is echt absoluut geen enkele ster waard. Kamers levensgevaarlijk, geen brandtrap, kleinste kamer die ik ooit gezien heb, vies, geen toilet en douche op de kamer, een goor toilet en vieze douche te gebruikten met de gasten van de kamers van 2 verdiepingen. Pure oplichterij, doe jezelf een plezier en boek dit niet. Een goedkope bed en breakfast is gegarandeerd beter dan deze bende. Wegens levensgevaarlijke situatie een ander hotel moeten boeken.

1 review over Hotel Holly House in het Nederlands

Boek deze niet

Robert Gredt
13-5-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holly House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holly House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.