Hotel Holiday Villa

65 reviews over Hotel Holiday Villa

• 2018
    3Jose30-04-2018

Nooit meer dit hotel!

Onvriendelijke mensen, bedden verschrikkelijk hard, smerig ontbijt, kamer verre van schoon. Enige positieve punt was de ligging.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

5Joey01-08-2016

teleurstellend

Het hotel is zeker geen 3 sterren waard, 1.5 of 1 ster is een betere waardering.

ten eerste de minpunten. -onvriendelijk personeel (op een jongeman na). -de gratis wi-fi functioneerde gedeeltelijk of niet. -de kamer was snikheet terwijl deze niet in de zon ligt, tevens is de kamer ook niet koel te krijgen met de beschikbare 'ventilator' of door de raam open te zetten. -de raam gaat niet/moeilijk open en is erg vies, net als de gordijnen. -geen koelkaste aanwezig en een kluis die ik zo kan meenemen (heeft dus geen functie) -bedden veel te hard en te klein (te kort), ik met met 1.76 lag met de voeten buiten het bed. -douche valt uit elkaar. -het toilet spoelt niet goed door. -het ontbijt is zeer en zeer teleurstellend, taaie broodjes met kaas of jam, verder yoghurt en cocktail-fruit en sap uit vieze glazen (restaurant Bella Italia heeft voor 20 pond voor 2 personen een heerlijk Engels ontbijt op 5 min. lopen).

pluspunt. -de ligging, 2 metrostations (Bayswater & queensway) op 5 min. lopen, ook Hyde park ligt voor de deur. -oxford street is met de voet in 15 min te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2016

• 3Victoria08-02-2016

Nooit weer, geen aanrader.

Dit hotel zou ik niemand aanbevelen. De bedden zijn erg hard en de vloeren kraken overal. Badkamer is erg klein en zit vol met schimmel. Het is erg warm op de kamer, ook al waren we in de winter in Londen en hadden we de ramen de hele dag open. Je hebt erg veel last van geluidsoverlast. Behalve de 1e verdieping, is geen enkele etage met de trap te bereiken (buiten de brandtrap om). Er is 1 kleine lift waar je met 3 pers in mag voor het hele hotel. Het ontbijt is erg mager en er is weinig keus. Personeel heet je geen welkom wanneer je 'restaurant' binnenloopt. Ligging is opzich prima. Ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf Paddington station, vanaf hier kun je veel metrolijnen pakken. De tv is ook prima, een mooi, groot plasma scherm.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 2Anne24-01-2016

Geen aanrader

Pluspunten: - Mooie ligging boven Hyde Park en nabij verschillende metro stations. - Restaurantjes en winkeltjes om de hoek.

Minpunten: - Erg oud, benauwd en muf hotel. Zelfs met de verwarming uit en de ramen open was het 's nachts erg warm en benauwd. - Zeer harde bedden en lakens waar we jeuk van kregen. - Schimmel in de badkamer. - Erg gehorig. Krakende vloeren en de buren zijn goed hoorbaar. - De gordijnen zaten vol met brandplekken van sigaretten. - Onze verdieping was alleen met de lift bereikbaar. De lift is zo klein dat je soms lang moest wachten voordat je boven/beneden was.

Gereisd met partner in januari 2016

• 6monique van de hee05-06-2015

gelukkig zelf niet geboekt

Zeer kleine double room, klein bed, weinig ruimte in kamer, douche waarin je je amper kan keren. Zeer gehorig (s nachts de telefoon van de buren horen trillen op na nachtkastje), krakende vloer en voor de lift alleen ruimte voor 3 personen zodat we s morgens voor het ontbijt 5 keer de lift voorbij hebben moeten laten gaan voordat we naar beneden konden. 2de tot 5de verdieping alleen met lift bereikbaar.

Gereisd in juni 2015

• 8Leendert En Lydia20-04-2014

Prima basic hotel

Lekker geslapen, op onze 3 persoonskamer. Badkamer is ook prima. Netjes schoon. Personeel is behulpzaam. De ligging van het hotel is goed, ligt vlakbij het metro station Queensway (central line) en bij Bayswater (district & circel line) waardoor je zo in het centrum bent. Bij vertrek konden we de koffers laten staan in het hotel, zodat we nog lekker in Londen konden rondlopen zonder bagage. (we vertrokken pas aan het einde v.d. dag)

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 7Camiel18-10-2013

Redelijk hotel, 2 sterren waard

Het hotel is een beetje een ouderwets hotel. De kamers zijn beste gehorig, er is maar 1 lift die ook door personeel word gebruikt en de bedden zijn redelijk hard (maar wel te beslapen), de badkamer is simpel en ook wel wat ouderwets, maar ook gewoon goed te gebruiken, Het ontbijt is simpel en bestaat gewoon uit corflakes, geroosterd brood, jam, yoghurt en koffie/thee. Avondeten in het restaurant is wel goed te doen. Het hotel zelf heeft ook niet echt veel uitstraling voor de prijs die het hotel per nacht heeft, ik vind het hotel 2 sterren waard. De ligging van het hotel is wel goed, het hotel ligt vlakbij het metro station Queensway (central line) en bij Bayswater (district & circel line) waardoor je zo in het centrum bent. De schoonmaker komt wel elke dag langs om de kamers op orde te maken waardoor de kamer ook gewoon goed eruit ziet.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 0Linda18-04-2012

Viel enorm mee!

Na het lezen van alle berichten maakte ik mij toch wel zorgen. Dat was niet nodig. Ok, de kamers zijn gehorig maar je zit in de stad, na een uur of 23.00 werd het rustig omdat mensen door het personeel werden aangesproken. De kamer was ruim, schoon en zeker niet te warm. Het enige nadeel was de douche die werd warm/ koud het duurde ongeveer 20 min voor je je haren had gewassen. De vloer loopt wat scheef maar dat komt omdat dit een oud pand is. Neem bv eens een oud pand in amsterdam. Het ontbijt was heel eenvoudig, broodje kaas of jam.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 7irma28-06-2011

prima voor een citytrip

mooie entree met veel bloemen,de rest van het hotel is een beetje old fashion. Het is er wel overal schoon. De bedden zijn hard maar goed te beslapen, het is inderdaad overal in het hotel warm, maar er kan een groot raam open op je kamer en er staat een ventilator. badkamer is klein maar netjes en genoeg warm water, terwijl ons hotel vol zat omdat het wimbledon was en een concert in Hydepark. ontbijt is prima, voor een continental 4 soorten cornflakes, diverse broodjes en brood, croissantjes en fruit en yoghurt. Niet genoeg? dan kan je overal in de buurt ontbijten voor weinig! Je loopt de straat uit en je bent bij hydepark/kensington gardens, vanuit daar is het maar een paar straten en je bent bij metro(rood) queensway, de beschrijving van het hotel geeft aan dat je bij bayswater(geel/groen) het beste uit kan stappen maar dat is iets lastiger te vinden. overal veel winkeltjes pub's en restaurantjes om te eten, makkelijk dus!

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Gerie13-05-2011

goed hotel voor city trip

De kamers waren erg klein en het was er erg warm terwijl het pas in maart was. Beetje verouderd hotel, maar de service en het ontbijt was goed. Verder ligt het heel centraal dicht bij het Hyde park en de metro.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Hotel Holiday Villa info