Luxe hotelWeer vandaag32°18°

13 reviews over Hotel Hilton Waldorf in het Nederlands

onvergetelijk

halina
4-5-2018

Geweldig combinatie als je na theater voorstelling wil gaan want aan beide kanten van hotel zij er twee theaters. zeer vriendelijk en helpfull personeel. Hotel is in een woord geweldig, mega elegant restaurant met menu bijna Michelin niveau,veer knus plaatsen om ff ziten kletsen,werken, wat drinken.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Mooi hotel in het centrum van Londen

Norman
12-1-2014

Hebben King executive plus room geboekt ivm recensies over de standaard kamer. Deze zijn nl erg klein. Geboekte kamer was zeer goed.

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wauw

Sander
9-6-2012

Dit hotel is niet normaal, echt de max en is de moeite om te zien. Hier een luxeweekendje gedaan, maar deze was dan ook geslaagd! Nogmaals zou ik het niet meer doen, je wilt dat gewoon eens gezien hebben, toch als toerist, en londen is te zien is het enorm duur, luxe kost geld ;)

Gereisd Met partner in mei 2010

Mooie lokatie

Paul
4-12-2011

Is een oud gebouw. Het ontbijt is zeer goed. De kamers mogen wel een update krijgen. Service is zeer goed. Vindt het net geen 5 sterren maar meer een 4 sterren waard. Badkamer heeft schimmelvlekken. Er is een zewmbad maar dat is niet van het Hilton. Nadeel is dat je een badmuts op moet. De lokatie is mooi. Rechtstreks bereikbaar via de metro vanaf Heathrow.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte liging en goede prijs /kwaliteit.

Freek Bakker
13-11-2010

Met Dochter ( 16) Londen stedentrip gedaan. Prima ligging en 5 minuten vanaf Trafalgar Square. Goede kamers en goed ontbijt. Prima restaurants in de buurt o.a. Salieri Theatre Restaurant. Vanuit Hotel prima aan te lopen de volgende bezienswaardigheden : Trafalgar Square, Buckingham Palace, Big Ben, Downing Street, Londen Eye , House of Parlement. etc.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 25 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg mooi hotel

Dave van der Vossen
2-8-2010

Hele goede service, precies zoals een 5 * hotel hoort te zijn. Ontbijt viel helaas wel tegen.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel op een super locatie!

Charissa
3-1-2009

Heel mooi hotel op ongeveer 10 minuten van Trafalgar Square. Bus en taxi-standplaats voor de deur en metro op ca. 200 meter. Ontbijt is erg lekker. Je kunt diverse etenswaren bijbestellen (gratis!) Tip: pancakes! :-) Wij hadden een standaardkamer en zelfs die was erg mooi! Service is super! Echt een aanrader als je een keer voor een redelijke prijs wilt genieten van een luxe hotel!

Gereisd Met vrienden in december 2008
2008

fantastische plek

elma keizer-rinke
30-12-2008

fantastische plek. echt een superlokatie. eten was heerlijk

Gereisd Met partner in december 2008

Zeker geen 5 sterren hotel

Megens
20-8-2008

Het hotel ligt centraal tussen het theaterkwartier. De mensen in het hotel zijn vriendelijk en behulpzaam. Het eten en het ontbijt is ook goed. Ik vond het hotel wat aan de dure kant en is zeker geen 5 sterren waard. Wat ik zeker een minpunt vond was het zwembad dat gedeeld werd met het sportcentrum. Het sportcentrum is voor mensen buiten het hotel die er een lidmaatschap hebben als gast van het hotel mag je er gebruik van nemen. Als je wilt zwemmen moet je eerst een lijst invullen over je gezondheid....safety first. En als je eruit komt nog een keer. Gaat te ver vindt ik.

Gereisd Familie in Wed Aug 20 2008 14:50:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prachtig hotel met een supergezellige ligging in Covent En

Maud
11-3-2006

Prachtig hotel met een supergezellige ligging in Covent Garden. En het lekkerste hotelbed waar ik ooit in geslapen heb!

Gereisd Met vrienden in december 2004

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Waldorf in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Waldorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.