Hotel Hilton London Wembley

Hotel Hilton London Wembley
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton London Wembley voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Hilton London Wembley in het Nederlands

Super goed hotel!

Martine, 4-8-2015

Heel leuk hotel.. vriendelijk personeel.. Kamers zijn netjes en schoon.

Dicht bij de metro.. wij hebben genoten!

Prima hotel voor citytrip Londen

familie_booij, 15-3-2015

Na overtocht met Stenaline kom je op Liverpool station aan daar kun je met de Metropolitan Line in een keer door naar Wembley Park , je hoeft niet over te stappen. Hotelkamer was groot , luxe en schoon . Mooie badkamer , helaas in bad douchen. Lekker bed.Uitzicht vanuit kamer was helaas op een blinde muur.Vanuit ontbijtrestaurant keek je wel op het Wembley stadium. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam , ook om je te helpen met je wifi. Alles was erg schoon en het begon in de draaideur al lekker te ruiken. Fijn dat je op de kamer thee en koffie kon zetten. Met de metro zat je binnen minuut of 20 in hartje Londen. Heerlijk ontbijt. Mochten ook al om 10 uur de kamer op en de laatste dag konden we onze bagage daar achter laten. Naast het hotel een outlet met leuke kortingen bij oa.the Gap . Maar ook veel keuze in restaurants.

Goed hotel

Laura, 5-1-2014

Het hotel is schoon, de kamer waar wij zaten ook erg ruim. Ontbijt is uitgebreid en typisch Engels. Personeel is erg vriendelijk. Het hotel is ongeveer 20 minuten van het centrum van Londen met de metro. Naast het hotel staat het Wembley stadion (leuk voor de voetballiefhebbers om een rondleiding te doen) en een nieuw winkelcentrum (London Designer Outlet) met leuke restaurants.

Voor herhaling vatbaar!

Jay, 3-1-2013

Wij hebben hier met z'n tweetjes 2 nachten overnacht, tijdens Oud en Nieuw 2012/2013 in London. Het is een geweldig mooi hotel, en vooral schoon wat voor ons een topper was! De kamer werd iedere ochtend schoongemaakt, en het personeel is hartstikke vriendelijk. En staan voor alle vragen open! ( en in duidelijk engels! )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton London Wembley in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton London Wembley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton London Wembley scoort een 9.17 uit 10 op basis van 4 reviews.