Hotel Hilton London Hyde Park

Hotel Hilton London Hyde Park

7.1Goed

Engeland, Groot Londen, Londen

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton London Hyde Park voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Hilton London Hyde Park

• 3f van der Wal11-11-2014

Hilton Hyde Park +Niet boeken+

129 Bayswater Road, Londen, W2 4RJ. Bij aankomst was mijn kamer nog niet klaar (dat kan gebeuren) maar moest vervolgens in een klein en vies toilet mij verkleden. Personeel achter de receptie was zeer onvriendelijk en niet behulpzaam. Locatie is op en/of naast metrostation "Queensway" daardoor veel "Metro-lawaai". Ook is Hotel zeer gehorig en badkamer had een opknapbeurt nodig. Gelukkig sliep ik er maar een nacht

Zakelijk gereisd in november 2014

• 8suzanne03-06-2011

Vlakbij Royal Albert Hall!

1 Nachtje mogen slapen in de verzorgde (maar ietwat gedateerde) kamer met prachtig uitzicht op het park. Aanrader voor concert bezoekers Royal Albert Hall (op loopafstand). Behulpzaam personeel, bagage kan in bewaring worden gegeven als je vroeger bent. Heerlijk ontbijt!!!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Betti22-07-2010

Fantastisch hotel in hartje London

Fantastisch hotel in hartje London voor een city break. Perfecte locatie. Metro Central Line stopt praktisch onder het hotel (Queensway) en de District en Circle Line zijn ook op ca. 300 meter afstand (Bayswater). Aan Queensway bevinden zich verder leuke winkeltjes, veel restaurantjes en take-away food tentjes. Winkelcentrum Whitelys is op ca. 500 meter afstand. Leuk hotel met lichte kamers. Verder niks op aan te merken. Standaard kamers zijn volgens mij niet echt met uitzicht (muur), maar de kamers aan de straatzijde hebben uitzicht op het park en op Bayswater, wel druk, moet je van houden. Deze kamers zijn ook iets duurder. Kamers zijn onlangs gerenoveerd. Weet niet of alles al gerenoveerd is. Ontbijtje is ook prima.

• 9Betti22-07-2010

Perfect hotel

Perfect hotel voor een city trip London. Central Line Queensway is praktisch onder het hotel en de circle en district line (Bayswater) liggem op ca. 300 meter lopen afstand. Queensway is een heel gezellige straat met leuke winkeltjes en restaurantjes en op ca. 500 meter vind je het winkelcentrum Whitely's. De kamers zijn ook mooi en licht. Ik kom al een paar jaar in dit hotel en de renovatie van de kamers is in volle gang volgens mij.

• 6Welmoed Krist03-01-2010

Prima hotel

Wij zijn in vele steden op vakantie geweest en dit hotel in Londen was prima. De bussen en metro zijn dichtbij. Het ontbijt was lekker en de kamer en bed waren goed. De bar ging voor ons te vroeg dicht en er was geen leuke muziek in de bar, wat jammer was. Het personeel is erg vriendelijk en de lamp in de badkamer werd gelijk gemaakt toen hij stuk was.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Carina01-01-2010

Lekker hotel, goede uitvalsbasis

Dit hotel heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. De kamers zijn netjes en schoon en keurig verzorgd met goede bedden, een prima badkamer en een mooie grote flatscreen-tv. Naar Londense begrippen zijn de kamers ruim Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je er echt welkom! Het Engelse ontbijt is prima, met voldoende keus, de typische Engelse lekkernijen, verse jus d'orange én koffie van Costa. Vooral de ligging van dit hotel is een groot pluspunt: op de hoek van Bayswater Road en de 's avonds gezellige straat Queensway, pal naast metrostation Queensway en heel dichtbij metrostation Bayswater. Daardoor zijn bijna alle metrolijnen op loopafstand. Je hoeft de straat maar over te steken of je bent in het park (Kensington Gardens), met een beetje geluk heb je zelfs uitzicht op dit park. Kortom, dit hotel is een prima uitvalsbasis voor een paar dagen Londen en wij gaan als wij in Londen zijn ZEKER naar dit hotel omdat je gewoonweg waar voor je geld krijgt.

• 9familie steehouwer24-08-2009

oase van rust voor de deur, great view!

Goede ligging, zeer vriendelijk personeel. mooie ,ruime klamers met een heerlijk bed. Vraag wel naar een lang bed als je groot bent , ze zijn wat aan de korte kant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7l.tedjai08-02-2009

goede hotel

het hotel bevil me prima,klantvriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 5M van Eeghen22-04-2008

Voldeed niet aan mijn verwachtingen van een Hilton Hotel. De kamers zijn erg donker en klein. De receptie is rommelig en de medewerkers zijn slecht verstaanbaar. Enige voordeel is de centrale locatie (bij het Hyde Park)

Zakelijk gereisd in november 2007

0 tips over Hotel Hilton London Hyde Park

0 vragen over Hotel Hilton London Hyde Park

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • VerzorgingLogies-ontbijt
      • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, VIP area
      • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden