Hotel Hilton Canary Wharf

Hotel Hilton Canary Wharf

8.6Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Canary Wharf voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

33 reviews over Hotel Hilton Canary Wharf

• 8Anja van Loon04-03-2017

Geweldig

Zeer vriendelijk personeel en schitterde kamers. Alleen dat je niet kon pinnen met je bankpas uit Nederland vond ik niet zo fijn. Ik moest naar buiten om op 5 minuten lopen geld te gaan pinnen voor de roomservice.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Sjoerd12-11-2015

Luxe hotel

We hadden een weekendje Londen, dus je bent slechts om te slapen en ontbijten in het hotel. maar het was een mooi, luxe hotel.

Gereisd met partner in december 2014

• 9edithhaas104-01-2013

Lekker luxe

Wij betaalden hier met een busreis slechts 179 euro pp voor 2 nachten incl. Busreis en ontbijt. Heerlijke kamer, lekker ligbad. Jammer dat wifi zo duur was maar onze zoon kreeg een kaartje voor een uur gratis wifi in de lobby zomaar aangeboden toen we informeerden of hij wifi niet toch per ongeluk had aangezet ( niet het geval gelukkig)

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 8Frank12-07-2012

Veel te duur zakenhotel

Gelegen in industriewijk Canary Wharf, maar wel vlakbij O2 Arena. Kamer die ik had was enorm groot en zag er heel mooi en strak uit, maar 400 euro per nacht??? voor een bed en douche??? Bed was te hard, heb een topmatras gevraagd en wastafel liep niet goed door. Toeristisch niet gunstig gelegen, zakelijk ideaal gelegen

Zakelijk gereisd in mei 2012

• 8r. van trienen19-01-2012

modern hotel goede verbindingen

Hilton Canary Warf is een hotel met mooie kamers midden in het Londense zakencentrum. In de directe omgeving is ook goed uit te gaan, wil je naar het centrum dan pak je de metro en je bent met 20 minuten bij het London Eye. Het blijft wel een probleem met internet in de Hilton hotels zij begrijpen nog steeds niet dat free wifi voor een dergelijke accomodatie een must is, je betaalt om even je mail te checken vijftien pond, prominent bij de ingang staat een zuil waar je een beoordelings formulier in kan doen, hoeft niet want je hoort er toch niks meer van

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9jeroen.loke05-06-2011

Mooi hotel, net buiten centrum londen

Ben hier in 2010 samen met mijn zoon geweest, en kon dit "zaken" hotel voordelig boeken in het weekend. We hadden een geweldige kamer, en het ontbijt was erg goed. Via het metro station waren we zo in Londen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9Jelle12-02-2011

Ruime kamers, uitstekend ontbijt

Mooi hotel in een zakelijke omgeving. Metro Canary Wharf en DLR vlakbij. Ideaal bij aankomst via City Airport. Zeer ruime kamers. Helaas geen gratis Internet. Zeer uitgebreid ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9johanbouwman04-01-2011

Goed verblijf In Canary Wharf

Niet ver van het vliegveld London City Airport. Dit hotel ligt vlak bij de oude wijk Greenwich. Hotel bevindt zich op enkle minuutjes van het metrostation. Kamers zijn prima . Goede bedden. Over het ontbijt kunnen we alleen maar tevreden zijn. Zijn in dit hotel 3 nachten geweest rond de kerstdagen. Locatie biedt leuke en interressante mogelijkheden. Bijv. met de boot - Theems naar London Eye, of bezoek in het weekend de oude Greenwichmarket. Ook de 0 meridiaan De Greenwichline is een bezoekje waard.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8scheygrond04-01-2011

Goede aanbieding en toch luxe.

Het Hilton Canary Wharf ligt op 5 minuten lopen van de Canary Wharf metro en winkelcentrum, een prima uitvalsbasis voor de rest van London. Met 20 minuten sta je onder de Big Ben.

Kamers zijn zeer ruim met prima bed.

Van ontbijt geen gebruik gemaakt.

Voor 125 euro per nacht kon je niet zo dicht in het centrum zitten met deze kwaliteit. Prima bevallen.

Gereisd met partner in december 2010

• 9Lisette & Marijn22-11-2010

echt een vier sterren hotel waard!

Net terug van een weekendje londen,we zijn via een groepsreis bij dit hotel terecht gekomen. het hotel straalt luxe en comfort uit. onze kamer was op de vijfde verdieping en brand schoon geen stofje of haartje te bekennen,de kamers zijn modern en comfortabel ingericht. wel is het een nadeel als je een kamer aan de voorkant van het hotel hebt want daar loopt het spoor voor langs en dat kan heel wat overlast geven. het station is op een paar meter afstand te bereiken en er is een bushalte voor de deur van het hotel. je zit ongeveer 20 minuten van het centrum van londen af. het eten in het hotel was ook prima en goed verzorgd alles werd keurig bijgevuld. personeel was ook erg behulpzaam en vriendelijk. kortom een tophotel!

Gereisd met vrienden in november 2010

Hotel Hilton Canary Wharf info