Hotel Hallam **

Hotel Hallam
6,5

Weer vandaag6°-4°

6 reviews over Hotel Hallam in het Nederlands

You get what you pay for

Helen, 24-2-2009

Wat verwacht je op 5 min lopen van Oxford Circus voor 110 pond voor een 2 persoons kamer inclusief Engels Ontbijt? Douche inderdaad wat minder, maar kamer wel schoon. Eigenaren (familie uit India/Pakistan?) hulpzaam. Gewoon perfekt als je op loop afstand van het uitgaansleven wil zitten maar toch rustig gelegen. Ik gebruik een hotel om te douchen en slapen niet om de meubels te bewonderen. Laat andere mensen maar lekker zeuren en veel meer betalen in andere hotels, dan blijft er ook een kamer voor ons vrij!

Erg oud en vies hok

michel, 12-6-2007

Erg oud en vies hok. Kleine kamer, verouderd en kapot sanitair. We sliepen op de vijfde etage, de kamers naast ons werden geverft en dat was heel goed te ruiken. Verder is tegenover het hotel momenteel een bouwplaats met veel herrie (zal nog wel ff duren).

Nooit meer, volgende keer gewoon weer strand hotel. ps. George in Webley was fantastisch

Wij zijn hier februari 2004 geweest, uitstekende ligging hotel. Goede service en aardige bediening/eigenaars.

Geen luxe maar dat hoeft van ons ook niet wij gebruikten het alleen om te slapen/ontbijten/douche. Met je ogen dicht zie je die luxe toch niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Hallam voor je op een rij gezet:

Ik heb afgelopen zomer 4 nachten in dit hotel doorgebracht. Heerlijk voor 2 jonge meiden in een grote stad, eigenlijk alles wat je nodig hebt lekker dicht bij het centrum. sympathieke eigenaars

Simpel hotel in goede wijk

Yvonne, 24-1-2005

Simpel hotel in goede wijk. Simpel maar goed ontbijt. Het enige nadeel was dat wij een kamer in het souterain hadden, en die was nogal gehorig. Omdat er een luchtuitlaat van de metro aan grenst ben je dus wakker zodra de metro's 's ochtends gaan rijden . Nette badkamer met idd maar een miezerig straaltje water.

Prima netjes budget hotel met een goede ligging in de stad, nabij de grote winkelstraten zoals: Oxford Street en Regent Street. Eenvoudig ontbijt.

Verder wel schoon. Alleen een minputje was de douche (klein straaltje water).

Pluspunt koffie/theezet faciliteiten en een haardroger

We hebben een aantal aanbieders voor Hallam voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hallam in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hallam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hallam scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.