Hotel Guoman The Tower

180 reviews over Hotel Guoman The Tower in het Nederlands

Excellent!

Gwenno
9-1-2018

Uitstekende gastrvrijheid. Tot onze verrassing werden we in het Nederlands ontvangen. In het Engels hadden we het ook prima gered maar dit voelde heel persoonlijk. Mijn vrouw en ik zijn beide heel enthousiast over de faciliteiten, het vriendelijke personeel en de prijs/kwaliteitverhouding. Bovenal hadden we een uitzicht op de Tower bridge waar menig kunstschilder jaloers op zou zijn. Overigens hadden we zelf reviews gelezen met klachten over de temperatuur, het zou koud zijn op de kamers, dat was bij ons niet het geval. Prima kamertemperatuur, goed te reguleren.

Super mooi

Denise
5-9-2017

Hotel Guoman The Tower is echt een super mooi hotel! Wij sliepen er 1 nacht. De kamer was mooi en schoon, maar wel erg klein. Voor een stedentrip is dat uiteraard geen probleem. Het ontbijt was ook super lekker, heel vers en het werd de hele tijd aangevuld. Vijf minuten lopen vanaf het metrostation en gelegen aan the Tower Bridge heeft dit hotel de perfecte locatie in de geweldige stad Londen.

Vorige keer was het beter

Annet
20-6-2017

Meerdere keren dit hotel bezocht, maar nog nooit was de service zo belabberd als deze keer. We verbleven 2 nachten in het hotel. De kamer is tussentijds niet schoongemaakt (dus ook geen nieuwe handdoeken). Het is niet fijn als je dat pas 's avonds rond 11 uur, na een lange dag shoppen, ontdekt. Ik werd aanvallend te woord gestaan door de nachtmanager, nadat ik hiervan melding had gemaakt. Hij bleef volhouden dat het bordje 'do not disturb' aanstond, wat echt niet waar was!

Bij het verlaten van het hotel vroegen we de portier een taxi aan te houden. Hij belde direct zijn collega die naar the main road was gelopen door de extreme drukte op de weg. Na ruim 20 minuten gewacht te hebben en de andere wachtende hotelgasten inmiddels allemaal waren opgehaald, kwam de portier naar mijn moeder om te vertellen dat wij zelf maar naar de main road moesten lopen met alle bagage. Hij was ons vergeten en had geen zin om nog een taxi aan te houden. Echt belachelijk.

D-reizen

Beste hotel qua ligging en uitzicht

Marja Vonk
15-3-2017

The Guoman is qua ligging perfect om van hier uit alle toeristische plaatsen te bezoeken. Veelal zelfs te voet maar ook met openbaar vervoer.

Probeer wel voor 10.00uur te ontbijten. Er zijn al snel wachtrijen voor een tafeltje.

Maar qua ligging, service en zeker qua uitzicht is dit echt het beste hotel dat je kunt boeken.

Heerlijke vakantie in Londen

Els
7-1-2017

Prachtige stad. Geweldig hotel.

Geweldig,nog veel van de kerstsfeer gezien

EIlona
7-1-2017

mooie kamer, leaker bed met genoeg kussens. Eerst erg koud, maar werd Snel opgelost met straalkacheltje.

Mooi uitzicht op zoveel de Tower als de Bridge.

Lunch en Diner was erg lekker met een Goede wijn.

Achter het hotel nog een kleine jachthaven, voor de Tower en de Towerbridge.

Goed personeel.

Minder: Hoge instap in bad.

Voor £12,- weinig uitgebreid ontbijt.

Ondanks dat wij daar al veel vaker zijn geweest, kregen we een kamer aan t eind van alles, terwijl elke keer was opgegeven dichtbij bij de lift ivm handicap. Dit keer vergeten er bij te zetten.

Zeer goed

Molkens Viviane
16-9-2016

Zeer aangenaam,iets oudere inrichting maar badkamer heel modern!

Bij aankomst op zondagmiddag de vraag gekregen of we een voorkeur hadden voor welke verdieping,waarop mijn dochter vroeg of het mogelijk was met zicht op de Tower Bridge,wat we dus ook gekregen hebben!Prima hotel voor een citytrip.

Lekker ontbijt.

Super

Els
1-5-2016

Ligging, kamers, ontbijtbuffet allemaal geweldig goed

Prima hotel

Sanne
1-3-2016

Prima hotel, prima uitvalsbasis voor een citytrip. Metro was op loopafstand. We hadden een leuk uitzicht op de Towerbridge. Het ontbijt was gevarieerd en lekker. Het personeel was aardig.

Prima, maar meer ook niet

Eric
14-2-2016

Het is een prima hotel, maar niet echt bijzonder. Ik kon pas laat inchecken. Eerder kon wel, maar dan moest ik fors bijbetalen. De ligging van het hotel is echt fantastisch en ook het ontbijt erg goed.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guoman The Tower in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guoman The Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.