Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over Guoman The Tower

• 8Hans23-04-2019

Fantastisch hotel prima touroperator

Super hotel en een prima uitvalsbasis om Londen en omgeving te verkennen. De ligging is echt geweldig naast de Towerbridge

• 9Gwenno09-01-2018

Excellent!

Uitstekende gastrvrijheid. Tot onze verrassing werden we in het Nederlands ontvangen. In het Engels hadden we het ook prima gered maar dit voelde heel persoonlijk. Mijn vrouw en ik zijn beide heel enthousiast over de faciliteiten, het vriendelijke personeel en de prijs/kwaliteitverhouding. Bovenal hadden we een uitzicht op de Tower bridge waar menig kunstschilder jaloers op zou zijn. Overigens hadden we zelf reviews gelezen met klachten over de temperatuur, het zou koud zijn op de kamers, dat was bij ons niet het geval. Prima kamertemperatuur, goed te reguleren.

• 8Denise05-09-2017

Super mooi

Hotel Guoman The Tower is echt een super mooi hotel! Wij sliepen er 1 nacht. De kamer was mooi en schoon, maar wel erg klein. Voor een stedentrip is dat uiteraard geen probleem. Het ontbijt was ook super lekker, heel vers en het werd de hele tijd aangevuld. Vijf minuten lopen vanaf het metrostation en gelegen aan the Tower Bridge heeft dit hotel de perfecte locatie in de geweldige stad Londen.

• 6Annet20-06-2017

Vorige keer was het beter

Meerdere keren dit hotel bezocht, maar nog nooit was de service zo belabberd als deze keer. We verbleven 2 nachten in het hotel. De kamer is tussentijds niet schoongemaakt (dus ook geen nieuwe handdoeken). Het is niet fijn als je dat pas 's avonds rond 11 uur, na een lange dag shoppen, ontdekt. Ik werd aanvallend te woord gestaan door de nachtmanager, nadat ik hiervan melding had gemaakt. Hij bleef volhouden dat het bordje 'do not disturb' aanstond, wat echt niet waar was!

Bij het verlaten van het hotel vroegen we de portier een taxi aan te houden. Hij belde direct zijn collega die naar the main road was gelopen door de extreme drukte op de weg. Na ruim 20 minuten gewacht te hebben en de andere wachtende hotelgasten inmiddels allemaal waren opgehaald, kwam de portier naar mijn moeder om te vertellen dat wij zelf maar naar de main road moesten lopen met alle bagage. Hij was ons vergeten en had geen zin om nog een taxi aan te houden. Echt belachelijk.

• 9Marja Vonk15-03-2017

Beste hotel qua ligging en uitzicht

The Guoman is qua ligging perfect om van hier uit alle toeristische plaatsen te bezoeken. Veelal zelfs te voet maar ook met openbaar vervoer. Probeer wel voor 10.00uur te ontbijten. Er zijn al snel wachtrijen voor een tafeltje. Maar qua ligging, service en zeker qua uitzicht is dit echt het beste hotel dat je kunt boeken.

• 9Els07-01-2017

Heerlijke vakantie in Londen

Prachtige stad. Geweldig hotel.

• 8EIlona07-01-2017

Geweldig,nog veel van de kerstsfeer gezien

mooie kamer, leaker bed met genoeg kussens. Eerst erg koud, maar werd Snel opgelost met straalkacheltje. Mooi uitzicht op zoveel de Tower als de Bridge. Lunch en Diner was erg lekker met een Goede wijn. Achter het hotel nog een kleine jachthaven, voor de Tower en de Towerbridge. Goed personeel.

Minder: Hoge instap in bad. Voor £12,- weinig uitgebreid ontbijt. Ondanks dat wij daar al veel vaker zijn geweest, kregen we een kamer aan t eind van alles, terwijl elke keer was opgegeven dichtbij bij de lift ivm handicap. Dit keer vergeten er bij te zetten.

• 9Molkens Viviane16-09-2016

Zeer goed

Zeer aangenaam,iets oudere inrichting maar badkamer heel modern! Bij aankomst op zondagmiddag de vraag gekregen of we een voorkeur hadden voor welke verdieping,waarop mijn dochter vroeg of het mogelijk was met zicht op de Tower Bridge,wat we dus ook gekregen hebben!Prima hotel voor een citytrip. Lekker ontbijt.

• 9Els01-05-2016

Super

Ligging, kamers, ontbijtbuffet allemaal geweldig goed

• 8Sanne01-03-2016

Prima hotel

Prima hotel, prima uitvalsbasis voor een citytrip. Metro was op loopafstand. We hadden een leuk uitzicht op de Towerbridge. Het ontbijt was gevarieerd en lekker. Het personeel was aardig.

Hotel Guoman The Tower info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar