Hotel Grapevine House

Hotel Grapevine House

We hebben een aantal aanbieders voor Grapevine House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Grapevine House in het Nederlands

Matige hotel in mooie wijk dicht bij centrum

Peter
3-5-2014

Enorm kleine kamer met kleine douche/wc. Zeer gehorig. Onpersoonlijke hulp bij receptie. Karig ontbijt in zeer kleine ruimtes.Wel dicht bij centrum en bij Victoria metrostation. Prima hotel als je weinig eisen stelt aan de kamer en ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Thu Apr 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig maar modern en schoon

Yvonnevangent
20-12-2011

Prima kamers in een klein hotel op een goede plek in de wijk Victoria. Kamers zijn nieuw met goede bedden maatvast de kleine kant. Badkamer ligt los van de kamer maar is niet gedeeld.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte ligging, vervallen hotel

Vriendengroep
25-5-2011

De ligging van het hotel is perfect op ongeveer 5 minuten lopen vanaf Victoria Station. Alleen de inrichting van de kamer liet te wensen over. Oude spullen, stank en vieze vlekken op de lakens. Verder was de douche absurt klein, waardoor je weinig bewegingsruimte had. Het ontbijt was ook zeer karig.. 1 droge toast, 1 oude croissant, thee/koffie/sinaasappelsap en wat cereal. Een laatste kritiekpunt is de geluidsoverlast, het hotel is erg gehorig. Maar ondanks alle nadelen een hele leuke tijd in Londen gehad (wat een geweldige stad!) aangezien we toch weinig tijd in het hotel hebben doorgebracht. En daarnaast is dit hotel relatief goedkoop vergeleken bij andere hotels met eenzelfde ligging!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Grapevine House voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grapevine House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grapevine House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.